اخبار

بازی تگ و وی در سیاره میترا در هیولا منتشر شد

بازی تگ و وی در سیاره میترا در سبک اکشن ماجرایی، سرشار از معماهای داستانی، مکان‌ها و شخصیت‌های زیبا و جالب همراه با یک خط داستانی جذاب است. دیالوگ‌های بامزه بین تگ و وی، این بازی را بیش از پیش جذاب‌تر می‌کند. گیمر، هم می‌تواند در نقش «تگ» و هم در نقش «وی» بازی کند.

داستان بازی در سیاره‌ای به نام «جی» رخ می‌دهد که عده‌ای از یک سیاره بیگانه، آن را اشغال کرده‌اند. تگ، شخصیت اصلی داستان است که موجود کوچک بیگانه‌ای به نام وی، به یاری او می‌آید.

شما ابتدا باید با کمک وی، از زندانی که گیر افتاده‌اید، با استفاده از دستگاه پرتال سفینه، فرار کنید و از آنجا به سمت غارهای باستانی بروید تا با رئیس قبیله دیدار کنید؛ ولی مهاجمین به اینجا نیز راه پیدا کرده‌اند و برای عبور تگ، مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

بازی تگ وی در سیاره میترا که در سال ۱۳۹۰ برای نخستین بار به‌صورت فیزیکی منتشر شد، این بار با همکاری رسانه گیمین و شرکت رسانا افزار شریف (شرکت سازنده) به‌صورت دیجیتالی در پلتفرم دیجیتالی هیولا، مورخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ منتشر شد.

این بازی که حدود ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد، هنوز هم می‌تواند برای گیمرها از هر نظر جذاب باشد و برای اجرای بازی به سیستم خاصی نیاز ندارید و می‌توانید با اکثر سیستم‌ها، این بازی را تجربه کنید.

تگ و وی در سیاره میترا، اولین بازی ایرانی منتشر شده در کنسول Xbox 360 محسوب می‌شود که توانست بهترین بازی نامه، بهترین صدا، بهترین کار فنی و دیپلم افتخار بهترین طراحی کاراکتر را در نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را نسیب خود کند.

از دیگر موفقیت‌های این بازی، این است که مجله EDGE از معتبرترین مجلات بین‌المللی بازی، آن را به‌عنوان یکی از بیست بازی برتر Xbox در بخش Indie سال ۲۰۱۰ معرفی کرده است.

شما می‌توانید همین الآن، این بازی را از پلتفرم دیجیتالی هیولا تهیه و تجربه کنید.

خرید بازی تگ و وی در سیاره میترا

دریافت از هیولا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا