اخبارتریلر

بازی ایرانی تکامل معرفی شد

بازی ایرانی تکامل در سبک نقش‌آفرینی، اثر جدید Tedy Studio سازنده‌ی بازی خاکستر سرد و خورشید سرخ برای پلتفرم موبایل است.

داستان بازی تکامل، مربوط به آینده‌ای دور است که دیگر انسان‌ها با مرگ طبیعی نمی‌میرند و تنها عوامل مرگ، قتل یا خودکشی است. داستان بازی بسیار تاریک‌تر و جدی‌تر از بازی‌های گذشته‌ی این استودیو است.

شما در نقش یک جایزه‌بگیر، در یکی از بدترین مناطق شهر اصلی بازی زندگی می‌کنید، جایی که به کمک چند تا از دوستان خود با انجام دادن کارهای کثیف مردم، زندگی خوبی برای خودتان درست کردید.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که یکی از این کارها مربوط به کشتن یک دانشمند می‌شود، اما با رسیدن به او، اهداف شما به‌کل تغییر می‌کند. دنیای این بازی نیز مانند بازی‌های قبلی، دارای کلی شخصیت و گروه‌های مختلف است که باعث رقم خوردن پایان‌های مختلف می‌شود و حدوداً سه تا چهار ساعت با توجه به پایان‌بندی‌های مختلف، بازی گیم پلی دارد.

حرکات و کنترل بازیکن نسبت به بازی خاکستر سرد، بسیار روان‌تر شده و با توجه به بازه‌ی زمانی بازی، ابزارهای مختلفی در طول بازی در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود تا باعث تنوع در گیم پلی بازی شود.

همچنین این بار در بازی تکامل، تمرکز بیشتری روی استفاده از سلاح گرم است و سلاح‌های سرد، نقش پُررنگ، اما کوچک‌تری در بازی دارند.

مراحل مخفی‌کاری و اتمسفر ترسناک نیز در بعضی از مراحل پیاده‌سازی شده و سلاح‌های گرم بازی متفاوت و جذاب طراحی شده‌اند و تقریباً تمامی آن‌ها دارای چندین حالت برای استفاده هستند.

درخت مهارت کاملی نیز برای تمامی سلاح‌ها ساخته شده که با پیشبرد در بازی می‌توانید در آن پیشرفت کنید. شخصی‌سازی نیز نسبت به بازی خاکستر سرد، بسیار گسترده‌تر شده است.

محمدعلی چرمی، سازنده بازی ایرانی تکامل با توجه به اینکه سه بازی موبایلی دیگر در سبک نقش‌آفرینی منتشر کرده است می‌گوید: ما با هر بازی که عرضه کردیم، سعی بر کامل‌تر شدن و بهتر شدن داشتیم و از نمرات کاربران و تعداد دانلودها نسبت به هر بازی که منتشر شده، مشخص است که در این امر موفق بودیم و با بازی تکامل، سعی داریم یکی از بهترین و کامل‌ترین نقش‌آفرینی‌های داخل کشور را در پلتفرم موبایل، درست کنیم. همچنین، یک پروژه کوچک‌تر را در دست ساخت دارم که تا فروردین به امید خدا عرضه می‌شود.

بیش از دو ماه می‌شود که از شروع پروژه تکامل می‌گذرد و در این مدت بر روی کانسپت‌ها و داستان بازی کار شده است. بازی تکامل با موتور بازیسازی یونیتی ساخته خواهد شد و قرار است به‌صورت پرداخت درون برنامه‌ای برای پاییز تا زمستان سال ۱۴۰۲ منتشر شود.

نمایش بیشتر

۵ دیدگاه

  1. امیدوارم گیم پلی بازی مثل دو بازی قبل نباشه…
    این که بری جلو و ضربه بزنی
    کاش مینی گیم های مختلفم به گیم پلی اضاف بشه
    در کل انشالله بازی موفقی میشه.

  2. استاد مصری یه سوال
    و قرار است به صورت پرداخت درون برنامه‌ای برای پاییز تا زمستان سال ۱۴٠۲ منتشر شود
    یعنی دانلودش چیز… بارگیریش رایگان نیست؟
    باید بخریم؟

  3. از دو بازی قبلی که خیلی راضی بودم دارای داستان عالی و هیجان انگیز بود. به نظر میاد این هم علاوه بر داستان کاراکتر های با گرافیک تر و سیستم حمله بهتری داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا