اخبار

بازی شبگرد: طلوع تاریکی در هیولا منتشر شد

بازی شبگرد: طلوع تاریکی در سبک اکشن ماجرایی با دوربین سوم شخص و داستانی جذاب است که توسط پردیس گیم، تولید و در سال ۱۳۹۳ منتشر شد.

داستان بازی، درباره‌ی شهری است که در تاریکی فرو رفته و تبهکاران و باندهای مواد مخدر در همه جا جولان می‌دهند. تلاش‌های پلیس برای دستگیری و فروپاشی باندهای مواد مخدر به سرانجامی نرسیده و شهر برای رهایی از چنگال این تبهکاران، نیاز به یک معجزه دارد.

قهرمانی، باید در مقابل این تاریکی بایستد و روشنایی را به شهر برگرداند. شبگرد، خود را در میانه‌ی این غوغا می‌یابد. مردی که در اثر حادثه‌ای ناگوار، حافظه‌اش را به‌کلی از دست داده و حتی از هویت خود نیز بی‌خبر است. همه چیز برای او مبهم و تاریک است اما برای روشن شدن حقیقت، نور باید بر همه چیز بتابد و این‌گونه است که شبگرد برای یافتن هویت خویش در نبرد با تاریکی قرار می‌گیرد.

بازی شبگرد: طلوع تاریکی از همان موقع انتشار، مورد استقبال گیمرهای ایرانی قرار گرفت. از گیم پلی بازی گرفته تا داستان و شخصیت‌پردازی و… همه و همه، باعث شدند که شبگرد به عنوان یکی از بهترین بازی‌های ایرانی یا به گفته‌ی بعضی از گیمرها، بهترین بازی ایرانی ساخته شده در تاریخ ایران باشد.

شبگرد

اما متأسفانه بعد از انتشار بازی، شرکت سازنده به مشکلات عجیب مالی برخورد و اتفاقات تلخی برای شبگرد، رخ داد. تیم سازنده، ورشکست شد و این دقیقاً در همان بازه‌ی نابودی نشر فیزیکی بازی‌های رایانه‌ای (PC) در ایران بود.

بعد از سال‌ها از انتشار بازی شبگرد، هنوز گیمرها، علاقه‌مند به تجربه این بازی بودند و نسخه فیزیکی بازی در برخی از مارکت‌ها موجود بود؛ اما مشکلی که وجود داشت، سرور فعال‌سازی قفل بازی بود که دیگر در دسترس نبود و عملاً هیچ‌کسی نمی‌توانست، شبگرد را تجربه کند.

بعد از رونمایی مارکت دیجیتالی هیولا، گیمرهای ایرانی با ایمیل زدن به پشتیبانی هیولا، درخواست انتشار بازی شبگرد: طلوع تاریکی را دادند، اما به دلایل مختلفی از طرف سازندگان بازی، این اتفاق میسر نشد.

بازی ایرانی شبگرد در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ بعد از سال‌ها، به‌صورت دیجیتالی در مارکت هیولا منتشر شد و به صبر گیمرها، پایان داد. این بازی، هم‌اکنون برای خرید موجود است.

شما می‌توانید با یک قیمت معقول، این بازی را تهیه و از تجربه آن لذت ببرید. امیدواریم بازی‌های ایرانی دیگر که هنوز در بستر هیولا منتشر نشده‌اند، به هیولا بپیوندند.

نمایش بیشتر

۷ دیدگاه

  1. اگه بتونید به سیستم کسب درآمد هیولا وصل بشید میتونید از پوشش این اخبار هم یکمی درآمد کسب کنید

  2. ممنون گیمین که خبر دادی خیلی خوشحال شودم ممنون ازتون خدا یا شوکرت که بازی برگشت به خاطرات ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا