اخبار

بازی سفیر عشق منتشر شد

بازی سفیر عشق یک بازی هک اند اسلش قصه گو است که گیمرها را در شخصیت مهران ایرانی به کوفه و در کنار حضرت مسلم بن عقیل (ع) می‌برد؛ این بازی بعد از پنج سال توسعه، امروز در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ رونمایی و منتشر شد.

سازنده بازی، رسانا شکوه کویر با کارگردانی عماد رحمانی است و ناشر بازی، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی با تهیه‌کنندگی مهدی جعفری جوزانی است.

تبلیغات بزرگ بازی، اعم از تبلیغات در صداوسیما، قرار است به زودی انجام شود؛ لازم به ذکر است که تیتراژ بازی سفیر عشق: روز واقعه را سالار عقیلی، خواننده بزرگ کشورمان با قطعه‌ای به نام «سفیر عشق» خوانده است.

بازی ابتدا به صورت فیزیکی در شهر کتاب‌ها، فروشگاه‌های محصولات فرهنگی، فروشگاه‌های مانند رفاه، اتکا، کوروش و حتی در دیجی کالا موجود خواهد شد.

بعد از فاصله‌ی دو هفته‌ای، بازی به صورت دیجیتالی در پلتفرم اختصاصی ناشر بازی، منتشر می‌شود. حجم بازی حدود ۱۲ گیگ است که بسیار برای همچنین بازی‌ای مناسب است.

نمایش بیشتر

۲۰ دیدگاه

  1. زیر کامنت های آخرین پست شما و آخرین پست اینستاگرام سفیر عشق باید سه نفر رو تگ کنیم؟

  2. بازی ر وساختید برا پولدارا
    قشر متوسط سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی رو ندارن…………….

    1. سیستم خیلی خاصی نیاز نداره، اگه گرافیکش کم بود، خیلی‌ها می‌گفتن که بازی گرافیکش خوب نیست و ارزش خرید نداره و…
      به خاطر این گرونی‌های جدید، سخت افزار بسیار گرون شده وگرنه این سخت افزار تا قبل از این اوضاع فاجعه‌بار اقتصادی، چیزی حدود ۲.۵ میلیون قیمت داشت.

  3. سلام خسته نباشید. به نظر بازی خوبی میاد اما متاسفانه از این که شرکت و ادمین پیجشون جواب نمیدن، یک مقدار باعث دلخوری میشه. اما خوشبختانه سایت شما جواب گو هست و جای تشکر و قدردانی و خسته نباشید داره. حالا من یه سوال دارم بازی تاخیر خورده؟ اگه تاخیر خورده زمان احتمالی برای انتشارش کی میشه؟

  4. باسلام
    کارت گرافیک من gtx780 و cpu intel xeon R دارم ولی رم ۴ دارم البته بااین سیستم کال اف دیوتی گوست رو هم اجرا کردم ولی چون رم بازی ۸ هست نمی دونم چطور اجرا می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا