اخبار

آمار فروش بازی سفیر عشق اعلام شد

بازی سفیر عشق در سبک اکشن هک اند اسلش سوم شخص است. سفیر عشق روایتی از مهران ایرانی، یکی از وفادارترین یاران امام حسن (ع) است که پس از خیانت یاران به ایشان به ری، شهر آباء و اجدادی‌اش، بازگشته و تلاش می‌کند خود را در روزمره زندگی غرق نماید تا شاید غم این بی‌وفایی را از یاد ببرد، اما دست تقدیر و ظلم حاکم زمان، او را مجبور به هجرت می‌نماید.

سفیر عشق، بعد از ۵ سال صبر و تلاش توسعه‌دهندگان، عرضه شد و دست مخاطبین رسید. این بازی از همان موقع که در حال ساخت و توسعه بود، توانست گیمرهای زیادی را جذب خود کند و بعد از انتشار نیز، این راه را ادامه دهد.

به گفته‌ی تهیه‌کننده بازی، مهندس مهدی جعفری جوزانی، بازی سفیر عشق در همان ۵ ماه اول از انتشار بازی، در شرایطی که نشر فیزیکی و بازی‌های PC (رایانه‌های شخصی) در ایران تقریباً نابود شده بود، توانست مرز ۱۰۰ هزار نسخه فروش را رد کند و یک اتفاق بسیار عالی که سازندگان، آن را پیش‌بینی نمی‌کردند، رقم بزند.

این خبر بسیار شگفت‌انگیز و خوشحال‌کننده را به تمامی دست‌اندرکاران بازی سفیر عشق، به‌خصوص جناب آقایان مهدی جعفری جوزانی و عماد رحمانی، همچنین تمامی گیمرهای ایرانی و حامیان این بازی، تبریک عرض می‌کنیم.

امید است تا با همت بازیسازان ایرانی و حمایت گیمرها، بازی‌های PC در ایران دوباره احیا شوند و باز هم شاهد بازی‌های خوب ایرانی باشیم.

نمایش بیشتر

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا