اخبارتریلر

بازی گرای صفر درجه معرفی شد + تریلر

اسفندماه سال ۱۳۹۷ بود که برای اولین بار، بازی‌ای در سبک شوتر اول شخص به نام گرای صفر درجه را که از سال ۱۳۹۳ ساخت آن شروع شده بود، در فضای رسانه‌ای معرفی کردم که تریلر آن زمان بازی، من را یاد بازی ایرانی مبارزه در خلیج عدن می‌انداخت.

دقیقاً ۲ سال از آن زمان گذشته است و تیم سازنده بازی، تقریباً در خاموشی، ساخت بازی گرای صفر درجه را ادامه دادند، اما این بار برای پلتفرم موبایل، نه برای رایانه‌های شخصی؛ متأسفانه شرکت سازنده، به دلیل مشکلات مالی و نابود شدن نشر فیزیکی و درنتیجه بازار PC در داخل کشور، نتوانستند که بازی را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی ادامه دهند و بسازند.

بازی ایرانی گرای صفر درجه، یک بازی شوتر اول شخص، درباره نبرد نیروهای ویژه‌ی ضد تروریستی بین‌المللی با یک تشکیلات تروریستی بسیار سازمان‌دهی شده و خطرناک به نام نکسوس می‌باشد.

اﯾﻦ ﯾﮕﺎن وﯾﮋه ﺗﺤﺖ ﻧﻈﺎرت ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﻠﻞ ﻣﺘﺤﺪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﺷﺪه و وظیفه‌ی اﺻﻠﯽ آن‌ها ﺟﺴﺘﺠﻮ و ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﻮاﺿﻊ ﺣﺴﺎس و اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ ﻗﻠﻤﺮو تروریست‌ها و ﺳﭙﺲ ورود و درﮔﯿﺮی و ﺗﻼش ﺑﺮای ﭘﺎﮐﺴﺎزی ﻣﻨﻄﻘﻪ و ﻣﺘﻼﺷﯽ ﻧﻤﻮدن ﺗﺸﮑﯿﻼت ﺗﺮورﯾﺴﺘﯽ و در ﻧﻘﺶ ﯾﮑﯽ از اﻋﻀﺎی اﺻﻠﯽ آن گروه اﺳﺖ. ﺑﺎزﯾﺒﺎز در اﯾﻦ ﺑﺎزی، در نقش اعضای گروه ﺿﺪ ﺗﺮورﯾﺴﺘﯽ، بازی را ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﯾﺎراﻧﺶ دﻧﺒﺎل ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

طبق گفته سازندگان، از ویژگی‌های بازی، می‌توان به آزادی گشت و گذار در محیط‌های متنوع، ۱۵ اسلحه گوناگون با امکانات واقع‌گرایانه، استفاده از قابلیت نیروی پشتیبانی در میدان نبرد، گرافیک چشم‌نواز با جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز و در عین‌حال سبک و روان و قابل اجرا بر روی موبایل‌هایی با سخت‌افزار متوسط، اشاره کرد.

سازنده و ناشر بازی، شرکت «انشان رسانه پیشرو البرز» با برند اختصاصی “CG Games” است و قرار است برای مارکت‌های اندرویدی داخلی منتشر شود. البته اگر وضعیت مارکت داخل برای پلتفرم رایانه‌های شخصی مساعد شود، ادامه نسخه PC بازی ساخته و منتشر می‌شود.

موتور بازی، انجین یونیتی است و حدوداً ۶ الی ۷ نفر بر روی این پروژه کار کرده‌اند، البته هسته‌ی اصلی تیم سازنده، ۳ نفر هستند.

طبق گفته‌ی جناب آقای عباس بویری، نویسنده، کارگردان و طراح گیم پلی بازی گرای صفر درجه، بازی تا نیمه‌ی اسفندماه ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد و انتشار آن برای شب عید نوروز برنامه‌ریزی شده است.

با آرزوی موفقیت برای شرکت انشان رسانه پیشرو البرز و بازی گرای صفر درجه

نمایش بیشتر

۱۰ دیدگاه

    1. بیخیال بابا اینقد گیر نده به یه ui . خداییش از خیلی از بازیای دره پیته ایرانی که دیدم یو آی قشنگتری داره

  1. اینکه میشه توی بازی گشت و گذار کرد جالبه. دوست دارم ببینم دنیای بازی چجوریه. چونکه معمولاً توی بازیای موبایلی خوده بازی شما رو اینور و اونور میبره.

  2. آخرین بار مودرن کومبت و اون یکی که جدید اومده بادم نیس چی بود رو بازی کردم. متأسفانه بازیه خوب ایرانی تو سبک شوتر رو موبایل تا حالا ندیدم برا همین هم کلن خارجیاشو بازی کردم. امیدوارم این یکی خوب باشه. عکسهاش که خوبه. حالا بیاد ببینیم چی میشه….

  3. ای بابا یادمه قرار بود واسه پی سی بیاد اسمش هم یه چیزه دیگه قرار بود باشه. حیف شد! دوست داشتم رو کامپیوتر بازیش کنم. وضع خیلی خرابه دوستان…..!!!!!

  4. منکه اهل بازی رو موبایل و گوشی و اینا نیستم. اما خب تو ایران الان همش شده گوشی. بازی PC که نداریم چیزی بیاد هم تهش میشه سفیر عشق. فک نکنم دیگه بازی ایرانی خوبی ببینیم حالاحالاها. اما خب گرای صفر درجه به نظر بازی خوبیه واسه گوش! منتظریم….

    1. شوربختانه مشکل اصلی توی بازار و اقتصاده داغونه مملکتمونه دوسته عزیز! بخدا سازنده ها زیاد تقصیری ندارن. مثلاً الان اگه بری با همین سازنده های سفیر عشق حرف بزنی ، مطمئن باش دست بزاری دلشون خون از این شرایط. مسئولین محترم دولتی هم که عین خیالشون نیس! اما از همه چیز که بگذریم ، این بازی گرای صفر درجه واقعاً بازی خوب و شایسته ای به نظر میاد.

  5. بابا ایول ! بازی رو گرفتم و بازیش کردم. دوستان جداً میگم ، بهترین و باکیفیت ترین بازی ایرانیی بود که تا حالا بازی کردم. بابا تورو خدا یکم بیشتر حمایتش کنید ازش بیشتر بگید! چرا نقد و بررسی ندارید ازش توی سایت؟! من بازی کردنش رو به همه سفارش میکنم!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا