اخبارتریلر

بازی ژنرال در سایه معرفی شد + تریلر

 

بازی ایرانی ژنرال در سایه، روایتگر شکست محاصره چند ماهه شهر آمرلی، واقع در عراق است که با مرز ایران حدود ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در این عملیات به صورت دلیرانه، محاصره ۳۶۰ درجه شهر آمرلی را نادیده گرفته و با بالگردی به دل شهر زده و در وسط شهر فرود می‌آید. او با کمک نیروهای عملیاتی، محاصره چند ماهه نیروهای تروریستی داعش را می‌شکند و به وضع اسفناک این شهر خاتمه می‌دهد.

بازی ژنرال در سایه، یک شوتر اول شخص است که با موتور آنریل انجین ۴ با یک تیم بیش از ۱۰ نفره در حال ساخت و توسعه است. سازنده و ناشر بازی، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی و منادیان بصیرت است.

از ویژگی‌های این بازی، محیط‌های مختلفی است که بازی در آن روایت می‌شود، گاهی در شهر، گاهی در بیابان، در برف و پاییز و… که این اتفاق باعث دوچندان شدن جذابیت بازی می‌شود.

پلتفرم این بازی رایانه‌های شخصی (PC) است و اگر تأخیری در نشر بازی اتفاق نیفتد، بازی در اردیبهشت‌ماه به صورت دیجیتالی و فیزیکی، همزمان در داخل کشور منتشر می‌شود. انتشار بین المللی بازی به ناشر آن بستگی دارد و ممکن است در خارج از کشور هم این بازی منتشر شود.

سال‌های زیادی است که شوتر اول شخص ایرانی برای رایانه‌های شخصی که بتواند استانداردها را رعایت کند، منتشر نشده است، حال باید دید که با ژنرال در سایه این اتفاق میسر می‌شود یا خیر.

با آرزوی موفقیت برای بازی ژنرال در سایه

نمایش بیشتر

۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا