اخبار

بازی ماجرای اسی: دزدان فضایی معرفی شد

اگر اهل بازی‌های NES بوده باشید، قطعاً بازی‌هایی مانند Rockman یا همان Mega Man و همینطور Ducktales برای شما نامی آشنا است. این نوع بازی‌ها شاید خیلی عام پسند نباشند اما طرفداران خودش را دارد که تعداد آن‌ها هم خیلی کم نیست.

این بار احسان حسینی پژوه، دست به ساخت بازی‌ای در سبک رترو پلتفرمر (Retro Platformer) زده است که می‌تواند خاطرات قدیمی خیلی از گیمرها را با داستان و تجربه‌ای جدید، زنده کند.

بازی ماجراهای اسی: دزدان فضایی، داستان شخصیت خودِ سازنده بازی را روایت می‌کند که به جنگ با فضایی‌ها می‌رود، داستان بازی از جایی شروع می‌شود که فضایی‌ها به زمین می‌آیند و چهار نفر از اعضای زمین را می‌دزدند، از قضا یکی از نفرات دزدیده شده، یکی از دوستان اسی و سه نفر دیگر یک دانشمند، برنامه نویس و یک آرتیست هستند. از این رو، اسی متوجه این آدم‌ربایی می‌شود و برای برگرداندن آن‌ها به فضا می‌رود تا بتواند با فضایی‌ها بجنگد.

بازی ماجرای اسی

برای ساخت این بازی از موتور گیم میکر استفاده شده است و طبق گفته‌ی سازنده بازی حدود نصف بازی ساخته شده و اگر مشکلات اقتصادی مانع کار نشود، بازی اسی: دزدان فضایی در بهار سال ۱۴۰۰ منتشر و روانه بازار می‌شود.

مورد قابل توجه دیکر، این است که بازی اسی علاوه بر انتشار در مارکت‌های استیم و هیولا  بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی (و شاید هم موبایل) بازی برای کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد.

بازی ماجرای اسی

صفر تا صد این بازی و حتی نشر و بخش‌های جزئی بازی اعم از موسیقی‌ها، اثر احسان حسینی پژوه خواهد بود و آرزوی موفقیت برای این بازیساز خوش ذوق داریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا