اخبار

بازی ایرانی من دزد نیستم به‌زودی منتشر می‌شود

بازی ایرانی من دزد نیستم اثر جدید استودیو گلیم گیمز برای پلتفرم موبایل است که آن را با عناوین زیادی مانند بازی موتوری می‌شناسیم.

خلاصه داستان بازی درباره یک جوان شهرستانی، به نام فرامرز است که برای کار در سوپرمارکت دایی‌اش به تهران می‌آید، اما مدتی بعد به پیشنهاد یکی از دوستانش برای پیدا کردن یک گنج، وارد خانه باغی قدیمی می‌شوند و روایت داستان بازی از آنجا ادامه پیدا می‌کند.

بازی من دزد نیستم از لحاظ طراحی هنری و… دقیقاً شبیه اکثر بازی‌های دیگر گلیم گیمز است، اما با این تفاوت که ژانر این بازی در دسته ماجرایی با المان‌های مدیریتی قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم مثال بهتری بزنیم، می‌توانیم به بخش داستانی بازی تاکسی ۳ اشاره کنیم که تست اولیه این سبک در این بازی انجام شد و مورد استقبال کاربرها قرار گرفت و همین دلیلی برای آغاز ساخت این پروژه بود.

این بازی در طول ۴ ماه توسط ۴ نفر از اعضای گلیم گیمز با موتور یونیتی ساخته شده و قرار است برای پلتفرم اندروید، به‌صورت رایگان و پرداخت درون برنامه‌ای در اواسط بهمن ماه عرضه شود.

بازی ایرانی من دزد نیستم علاوه بر بخش داستانی، دارای بخش گیم پلی بی‌نهایت نیز هست و باید دید آیا این بازی می‌تواند موفقیت‌های بازی‌های معروف گلیم گیمز را تکرار کند یا خیر؟

نمایش بیشتر

۸ دیدگاه

  1. سلام به عزیزان مهربان و خوب و زحمت کش glim. games . مدتی هست که برای آپدیت بازی تاکسی ۳ داستانی انتظار می کشم ، اما تا به امروز هیچ خبری نشده و پیامی در این باره دریافت نکردم . اگر برایتان مقدور هست ، نسخه جدید این بازی رو در سریع ترین زمان ممکن داخل سایت قرار دهید .

    با احترام کیارش کلکی

  2. صفحه صورتی می شود ولی نمی آورد لطفا از سازند گان محترم کمک کنید چه کنم

  3. سلام ورژن جدید بازی من دزد نیستم کی منتشر میشه؟
    میشه دقیق بگید من چند بارپرسیدم ولی جواب ندادید
    ممنون از بازی خوبتون

  4. سلام آپدیت جدید بازی من دزد نیستم پس کی میاد من همه خرید های بازی رو انجام دادم آپدیت رو زودتر منتشر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا