اخبار

قسمت پنجم بازی ایرانی ۴۱۱۴۸ ساخته می‌شود

بازی ایرانی ۴۱۱۴۸ در سبک ماجرایی و اشاره و کلیک است که یک داستان درگیرکننده و پر رمز و راز را روایت می‌کند. شخصیت‌پردازی در ۴۱۱۴۸ دقیقاً همان چیزی است انتظار داریم و در این زمینه بسیار خوب کار شده است؛ به‌طوری که می‌توانیم از لحاظ داستان و شخصیت‌پردازی، ۴۱۱۴۸ را جزو بهترین بازی‌های ایرانی بدانیم.

قسمت اول بازی ۴۱۱۴۸ در ۲۴ تیر سال ۱۳۹۳ برای پلتفرم موبایل منتشر شد و مورد استقبال گیمرها قرار گرفت و اتفاقات جالب و حتی حاشیه‌برانگیزی در همان زمان برای این بازی که می‌توان آن را یک اثر جریان‌ساز یاد کرد، اتفاق افتاد.

قسمت چهارم بازی نیز در سال ۱۳۹۵ برای پلتفرم موبایل و بعدها برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) عرضه شد و بازی به اتمام رسید؛ اما داستان بازی، پتانسیل آن را داشت که قسمت پنجم هم ساخته شود که مهدی فنائی، سازنده بازی درباره این موضوع اینطور می‌گوید: چندین سال پیاپی کار کردن روی بازی ۴۱۱۴۸ کمی من را خسته کرده بود و ترجیح می‌دادم برای مدتی روی ایده‌ها و داستان‌های متفاوتی کار کنم.

البته بعد از پافشاری گیمرها و دوستداران این بازی، مهدی فنائی برای ساخت قسمت پنجم، شروطی را در دو مقطع زمانی تعیین کرد که نهایتاً به سرانجام نرسید.

قصه قسمت پنجم بازی ایرانی ۴۱۱۴۸ به اینجا ختم نمی‌شود؛ مهدی فنائی در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ در شبکه اجتماعی خود به‌صورت کاملاً ناگهانی، مژده ساخت قسمت پنجم ۴۱۱۴۸ را به طرفداران این بازی هدیه داد و نوشت: بازی فعلاً در مرحله داستان‌نویسی است و تا اتمام ساخت بازی، راه طولانی در پیش خواهد بود.

مهدی فنائی از انگیزه خود درباره ساخت قسمت پنجم، اینطور می‌گوید: بعد از گذشت سال‌ها از ساخت و انتشار بازی ۴۱۱۴۸، حالا دوباره ساخت ادامه آن، برایم جذابیت پیدا کرده. مخصوصاً که طرفداران بازی، همچنان منتظر ادامه آن هستند.

به نقل از سازنده بازی ۴۱۱۴۸، نوشتن داستان بازی، حداقل چند ماه زمان می‌برد و ساخت قسمت جدید، مطمئناً زودتر از یک سال آینده به پایان نخواهد رسید، اما تا زمان تکمیل این بازی، شاهد یک بازی شوتر هم خواهید بود که احتمالاً در همین پاییز، منتشر خواهد شد.

حال باید دید که سرنوشت این بازی و سینا تنتا، شخصیت محبوب آن، چه می‌شود. اگر بازی ۴۱۱۴۸ را تجربه نکرده‌اید یا داستان آن را فراموش کردید، می‌توانید همین الآن این بازی را از طریق کافه بازار برای موبایل و از طریق هیولا برای رایانه‌های شخصی، تهیه و خود را برای قسمت پنجم، آماده کنید.

با آرزوی موفقیت برای بازی ایرانی ۴۱۱۴۸ و مهدی فنائی

نمایش بیشتر

۱۰ دیدگاه

  1. بعد از گذشت ۶ سال اتفاق جذابیه. به خصوص که طرفدارای قدیمی هنوزم همون حس و حال روزای اولیه نشر اپیزود های قبلی رو دارن 🙂

    1. خودتون رو منتظر نذارین قسمت ۵ ۴۱۱۴۸ ساخته نمیشه الان نزدیک به ۱ ساله منتظریم ولس هیچ خبری نیست

  2. دمت گرم آقا مهدی . بدجوری منتظر قسمت بعدی و حتی شاید قسمت های بعدی بازی هستم . می‌دونم قطعا به راهنمایی من نیاز ندارین و خودتون مطلع هستید ولی برای سرعت ساخت بازی چرا با یک تیم همکاری نمیکنید؟

  3. ایکاش بیاد واقعاً منتظرم که بیاد قسمت بدی عالی هست این بازی دوزده بی مزد هم شکست میده این ❤️❤️

  4. واقعا خوش حالم که می بینم آقا مهدی از تصمیم مشون کوتاه اومدن من الان ۱۶ سالمه و تو دوره نوجوانانی اتفاق های زیادی برای همه میفته ولی باز هم از سال ۹۳ حسم به این بازی کم تر نشده هیچ بلکه بخاطر فهم بیشتر نسبت اون زمان بیشتر هم شده با این حال مخالف تصمیم آقا مهدی در رابطه نساختن ادامه بازی بودم قبول دارم که انجام کار فرهنگی توی کشور ایران سختی و حمایت نمیشه ولی اگه بخوایم با هر حرفی سریع قهر کنیم وکلا قید همه چیز رو بزنیم درست نیست هفت هشت سال تاخیر داشت ولی دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه همان طور که میدونید تهمت های زیادی در رابطه با شیطان پرستی بودن این بازی به سازنده زده شد که دروغ بودن ولی با عقب نشینی مهر تایید بر این دروغ های میزنیم و اما حالا ما مشتاقانه منتظر انتشار ادامه بازی هستیم ۲۰ / ۱۱/ ۱۴۰۱

  5. دوستان به نظر این بازی منتشر نمیشه یا اگه هم بشه پسرش ادامه میده نه خودش برید داستان های توی اکسترا رو بخونین…..چون ادامه داستان های بعد بازی رو نوشته من که از خدامه منتشر بشه این بازی رو باید خیلی ها انجام بدن و اینکه توجه کنین که همه چی این بازی رو یه نفر ساخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا