اخبار

دمو رایگان بازی ایرانی اسپاد در هیولا منتشر شد

بازی ایرانی اسپاد در سبک شوتر فضایی در ژانر شوتم آپ (Shoot ’em up) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) است که توسط تیم ماسک ابدی (سازنده بازی چهره شیطانی) با موتور یونیتی ساخته شده است.

دمو بازی اسپاد که شامل فصل اول (زمین) است به‌صورت رایگان در بخش میدان هیولا منتشر شد و شما همین الآن می‌توانید از طریق این لینک، بازی را دانلود و تجربه کنید. این فصل، دارای ۵ مرحله است.

توجه داشته باشید که بازخورد و نظر شما در مورد محتوای بازی و موارد فنی آن، برای سازندگان بازی بسیار ارزشمند است و حتماً پس از تجربه بازی، بازخورد خود را در بخش نظرات هیولا به سازندگان انتقال دهید تا در نسخه اصلی، کیفیت بازی بهبود پیدا کند.

در این نسخه دمو، تمام آپگریدها قابل خرید هستند، اما امتیازی که بازیکن از نابود کردن دشمنان در مراحل اول به‌دست می‌آورند، در حدی است که فقط تعداد کمی آپگرید را انجام دهند.

نسخه کامل بازی اسپاد که شامل ۵ فصل و ۲۵ مرحله است، بعد از گرفتن بازخوردها از نسخه دمو، احتمالاً در عید ۱۴۰۱ آماده عرضه باشد، البته ممکن است این زمان تغییر هم بکند. برنامه سازندگان بازی این است تا نسخه بین‌المللی را هم در سال ۲۰۲۲ منتشر کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا