اخبار

بازی سفیر عشق در مارکت هیولا موجود شد

بازی ایرانی سفیر عشق یک بازی اکشن هک اند اسلش سوم شخص است. سفیر عشق روایتی از مهران ایرانی، یکی از وفادارترین همراهان امام حسن (ع) که پس از خیانت یاران به ایشان سرخورده به ری، شهر آباء و اجدادی‌اش، بازگشته و تلاش می‌کند خود را در روزمره زندگی غرق نماید تا شاید غم این بی‌وفایی را از یاد ببرد، اما دست تقدیر و ظلم حاکم زمان، او را مجبور به هجرت می‌نماید.

این بازی در ۳۰ آذرماه رونمایی شد و در تاریخ ۹ دی‌ماه به صورت فیزیکی در دسترس عموم قرار گرفت. همچنین بازی سفیر عشق قرار بود بعد از فاصله‌ی کوتاه از نشر فیزیکی، به‌صورت دیجیتالی در پلتفرم اختصاصی ناشر بازی منتشر شود، اما به دلیل مشکلاتی این اتفاق فعلا میسر نشد.

بازی سفیر عشق، در ابتدا قرار نبود در مارکت هیولا منتشر شود، اما به علت فوق و همینطور تعامل مارکت دیجیتالی هیولا با ناشر بازی، سفیر عشق در تاریخ ۲۱ بهمن، بعد از فاصله‌ای بیش از یک ماه، در هیولا و به صورت دیجیتالی موجود شد.

البته در چند ماه آینده، بازی سفیر عشق، در پلتفرم دیجیتالی ناشر بازی هم منتشر خواهد شد.

امیدواریم تعامل مارکت هیولا با ناشران و سازندگان بیشتر شود و متقابلاً توسعه‌دهندگان و ناشران برای انتشار داخلی و دیجیتالی بازی‌هایشان از مارکت هیولا استفاده کنند؛ زیرا راه صنعتی شدن بازی‌های ویدیویی در ایران از مارکت‌های دیجیتال می‌گذرد و این اتفاق هرچه جدی‌تر از قبل و با حمایت همه جانبه باید ادامه پیدا کند.

همین الآن می‌توانید از لینک زیر نسخه دیجیتالی بازی سفیر عشق را با قیمت کمتر نسبت به نسخه فیزیکی بازی از مارکت هیولا خریداری و دانلود کنید:

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا