اخبار

قسمت دوم بازی مهدیار ۳ منتشر شد

از امروز می‌توانید قسمت دوم بازی مهدیار ۳ اثری از استودیوی مهدی‌یار را در کافه بازار دانلود کنید. اگر می‌خواهید بدانید که آیا مهدیار می‌تواند به رویای قهرمانی‌اش دست یابد، بهتر است که به کافه بازار مراجعه و قسمت دوم بازی را دانلود کنید.

در قسمت دوم بازی مهدیار ۳ سعی شده تا به‌صورت دغدغه‌مند به پتانسیل‌های شهرهای محروم پرداخته شود. در این نسخه، با مهدیار در سفرش به یکی از استان‌های محروم همراه می‌شویم و در ماجراجویی‌هایش به او و مردم آن شهر کمک می‌کنیم.

با درگیر شدن در فعالیت‌های بازی، حس همکاری و همدردی در کودکان تقویت می‌شود. همینطور مخاطب با سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی بیشتر آشنا خواهد شد.

در قسمت دوم از بازی مهدیار ۳، اکنون که مهدیار در مسابقات میان مدرسه‌ای شهر خود، رتبه اول رشته دوچرخه‌سواری را کسب کرده، به همراه دوستانش برای مسابقات کشوری به یک اردوی ۲ هفته‌ای به یکی از استان‌های محروم اعزام می‌شوند؛ اما دست بد زمانه، مانعی بین مهدیار و آرزوهایش ایجاد می‌کند.

درست زمانی که مهدیار و همراهانش به شهر محل اردو می‌رسند، یک طوفان، شهر را تخریب می‌کند و حال مهدیار و دوستانش باید به مردم این شهر در بازسازی آن کمک کنند.

شما در قسمت دوم بازی مهدیار ۳، در مسابقه دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنید و می‌توانید به شخصی‌سازی بخش‌های مختلف از جمله شکل و شمایل مهدیار بپردازید. همینطور در قالب مینی‌گیم‌هایی همچون پیدا کردن اشیاء در محیط، برق‌رسانی، بازی چهره و انگشت‌نگاری و دیگر فعالیت‌ها در بازسازی شهر به مردم آن محل کمک کنید.

بازی مهدیار ۳ هم‌اکنون در کافه بازار برای دانلود در دسترس قرار دارد و می‌توانید از طریق لینک زیر به صفحه مربوط به بازی منتقل شوید و آن را دانلود کنید.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. سلام،خسته نباشید،من مخالف نیستم سری بازی مهدیار رو تو کافه بازار منتشر بکنند،ولی یه عده ای هستند فقط از مایکت استفاده می کنند،لطفا به سازندگان بازی مهدیار بگید کا،سری مهدیار رو تو مایکت هم منتشر بکنند،لطفا”،.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا