اخبار

بازی سفیر عشق: روز واقعه در اربعین امسال منتشر خواهد شد

شرکت «رسانا شکوه کویر» که با ساخت عناوین مختلف از فعالان بازیسازی در پلتفرم رایانه‌های شخصی به شمار می‌رود و توانسته است افتخارات گوناگونی را به دست آورد، حدود ۵ سالی می‌شود که بر سر پروژه جدیدشان یعنی سفیر عشق هستند. بازی «سفیر عشق: روز واقعه» یک بازی اکشن سوم شخص در سبک هک اند اسلش است، این بازی قرار است ما را در شخصیت «مهران ایرانی» ما را به کوفه و در کنار حضرت مسلم بن عقیل (ع) ببرد.

به گفته‌ی «عماد رحمانی» مدیر پروژه و کارگردان بازی سفیر عشق، تیم ۲۵ نفری او که ساعت‌های بسیاری در استودیوی رسانا شکوه کویر در حال ساخت این بازی بزرگ و تاریخی هستند، قرار است در اربعین امسال اولین سه‌گانه بازی بر روی رایانه‌های شخصی منتشر شود. عماد رحمانی و همراهانش امیدوارند که با انتشار این بازی بتوانند، ساخت بازی‌های بزرگ را در ایران دوباره زنده و تقویت کنند.

به گفته‌ی رحمانی برای ساخت این بازی از موتور آنریل ۴ استفاده شده و برای روایت سینمایی کار بیش از ۳۰۰ دقیقه موشن کپچر ضبط شده است، همین‌طور وی معتقد است که این پروژه بزرگ‌ترین اثر روایی داخلی محسوب می‌شود. او از قطعیت انتشار بازی بر روی پلی‌استیشن و احتمال عرضه برای کنسول ایکس باکس می‌گوید و البته انتشار داخلی و بین‌المللی بازی همزمان نیست و احتمالاً در تابستان سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

همان‌طور که گفتیم سفیر عشق یک سه‌گانه است و گام دوم آن با نام «مختار: فصل قیام» در حال تولید است اما تاریخ مشخصی برای عرضه این بازی ذکر نشده است ولی رحمانی امیدوار است که برای محرم سال دیگر این بازی هم منتشر شود.

انتشار این بازی در داخل کشور بر عهده «مرکز تولید و نشر دیجیتال» است و احتمالاً شاهد تبلیغات و اطلاع‌رسانی خوبی در صداوسیما خواهیم بود اما نقدی که می‌توان از آن گرفت، این است که از انتشار دیجیتالی بازی در مارکت هیولا، خبری نشده است و به احتمال زیاد این بازی فقط به صورت فیزیکی در داخل کشور عرضه می‌شود؛ خوب است که همزمان با انتشار فیزیکی این اثر، بازی به صورت دیجیتالی بر روی مارکت هیولا منتشر شود.

آرزوی موفقیت برای استودیو بسیار خوب و زحمتکش رسانا شکوه کویر داریم و امیدواریم شاهد یک نشر عالی و بازخورد فوق‌العاده از طرف منتقدین و گیمرها باشیم.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. واقعا دمتون گرم و البته دمشون گرم …
    بازی ایرانی خوب اگه باشه بازی کردنش واقعا لذت بخشه چون کنار لذت بازی لذت افتخار رو هم می چشیم …
    ایوللا به بچه های گیمین!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا