اخبار

بازی مموراندا برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

بازی مموراندا در سبک اشاره و کلیک، یک بازی دو بعدی است که با موتور گیم میکر توسط استودیو ایرانی بیت بایترز ساخته شده است.

در مموراندا شما باید شخصیتی به نام میزوکی را کنترل کنید که چند وقتی است دچار فراموشی شده است، اما این فراموشی فقط شامل نام خودش می‌شود و هنوز به بقیه موارد سرایت نکرده است.
از نقاط قوت این بازی می‌توان به داستان و شخصیت‌پردازی بسیار خوب بازی اشاره کرد که در کمتر بازی ایرانی، شاهد ۳۰ شخصیت هستیم که می‌توان گفت به هرکدام از آن، ‌به‌خوبی پرداخته شده است؛ همچنین موسیقی اصیل بازی، باعث بیشتر جذاب شدن بازی شده است.

بازی مموراندا

بازی تحسین‌شده مموراندا که چندین پیش به صورت رسمی در ایران و در مارکت هیولا با زیرنویس فارسی منتشر شده بود، این بار در چالشی جدید به سراغ کنسول دوست‌داشتنی نینتندو سوییچ رفته است و قرار است این بازی در این کنسول هم منتشر شود.

آن‌طور که به نظر می‌رسد، استودیو بیت بایترز، ایده‌ی خوبی را انتخاب کرده است، چرا اینکه سبک و سیاق بازی مموراندا، کاملاً به کنسول نینتندو سوییچ می‌آید و باید شاهد درخشش این بازی در این کنسول هم باشیم.

تاریخ دقیقی از عرضه این بازی بر روی این کنسول داده نشده است و گیمرها باید منتظر تاریخ دقیق انتشار بازی از سوی صاحب اثر باشند. می‌توان گفت بازی مموراندا، قدرت موتور بازیسازی گیمر میکر را به تمام گیمرها و بازیسازان نشان داده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا