اخبار

بازی ایرانی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه به‌صورت رایگان در هیولا منتشر شد

بازی ایرانی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه روایتی سورئال از کابوس‌ها و آسیب‌های روانی «امیر آزاده سرلشکر خلبان شهید حسین لشکری» در مدت ۱۸ سال اسارت که ۱۰ سال آن انفرادی بوده در جنگ ایران و عراق است. ایشان به علت بیشترین سال اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق ملقب به «سید الاسرا» ایران هستند.

بازی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه، روایت داستانی کوتاه در ژانر Walking Simulator اول شخص است که گیمر با المان‌های ترس روانشناختی و روایت شهودی-کلامی مواجه می‌شود. ما در کابوس شهید حسین لشکری هستیم و باید راه نجاتی پیدا کنیم. توجه داشته باشید که رده‌بندی سنی این بازی ۱۸+ سال است.

۶۴۱۰ روز بی‌آینه، کاری از تولید محتوا مجازی نیروی هوایی ارتش است که توسط دو نفر به مدت ۷ ماه و با موتور بازیسازی آنریل ۵.۱ ساخته شده. تجربه‌ی این بازی نیم ساعت می‌باشد. امیر هوشمند از سازندگان بازی می‌گوید: ما سعی داشتیم بازی‌ای کوتاه، ولی باکیفیت بسازیم تا یک بازی بلند، ولی بی‌کیفیت. من فکر می‌کنم که این بازی قرار است دید ما را نسبت به دنیای خودمان تغییر دهد؛ اینکه چقدر مفهوم زمان برای ما بی‌ارزش شده و برای شهید حسین لشکری چه بوده ‌‌‌است.

سیستم عامل پیشنهادی مورد نیاز برای تجربه‌ی این بازی، ۶ گیگابایت رم، کارت گرافیک GTX 950 یا R7 370 و پردازنده Intel Core i3-6100 یا Ryzen3 2200G است. از آنجایی که بازی رایگان هست، نصب بازی وقت زیادی از ما نمی‌گیرد و احتمالاً با سیستم‌های ضعیف‌تر هم بتوان بازی کرد، اما به دلیل کمبود منابع زیاد برای تست بیشتر، حداقل سیستم مورد نیاز به‌صورت دقیق مشخص نیست. این بازی روی لپ‌تاپ با گرافیک ۹۵۰m (که مخصوص لپ‌تاپ هست) تست شده است و بازی با نرخ فریم مناسبی قابل اجرا بوده. ‌فقط حتماً آپدیت‌های کارت گرافیک انجام شود، چرا که بازی با آنریل ۵.۱ ساخته شده است.

بازی ایرانی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ به‌صورت رایگان در فروشگاه دیجیتالی هیولا برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) منتشر شد و شما همین الآن از طریق لینک زیر، می‌توانید این بازی را دانلود کرده و آن را تجربه کنید.

دانلود بازی ۶۴۱۰ روز بی‌آینه

دریافت از هیولا

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. داش محمد داشمی لطفا به حسین بگو جنگ های صلیبی بره و همچنین من بلدم فارم ندرایت و فارم طلا بسازم و لی فارم طلا فقط چیز های طلایی میده یعنی چیز های پیگلین هایی که چیز های طلایی دوست دارند و چرا وقتی فارم اهن درست میکنم غول اسپاون نمیشه حتی سول سند و اسم هم گذاشتم ولطفا به حسین بگو جواب کامنتای گوگلو بده و اینکه من یه ویلیجی پیدا کردم اصلا صاف نیست کجا خونه بسازم

  2. خشکسالی بازی های ایرانی؛ هر هفته میام سایتو چک میکنم، هیچ خبری از بازی جدید و خفنی نیست💀💔

  3. سلام محمد به حسین راشو کینگ بگو اگه واسه جنگ های صلیبی و ماینکرفت یکی خواست یه نگاهی به ما بندازه ضرر نمیکنه خدا وکیلی خیلی خوب بودی تو ماینکرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا