اخبار

آمیتیس گیمز با بازی مافیا در شهر بازگشت

بازی مافیا در شهر برگرفته از نام یک بازی گروهی و دورهمی مافیا است که نبرد بین یک اقلیت آگاه (گروه مافیا) و یک اکثریت ناآگاه (گروه شهروندی) را شبیه‌سازی می‌کند و بعضاً افرادی به‌صورت مستقل از هر دو گروه به ایفای نقش (نقش‌های مستقل) می‌پردازند.

بازیکنان در این بازی، به‌صورت مخفیانه تعیین نقش می‌شوند. گروه مافیای بازی به یکدیگر معرفی شده و همدیگر را می‌شناسند و شهروندان بازی، تنها از تعداد افراد مافیا در بازی، آگاهی دارند.

هر بازی، دارای دو فاز روز و شب است. در فاز شب بازی، اعضاء مافیا به‌صورت مخفیانه تصمیم به حذف یک شهروند می‌گیرند. در طول فاز روز، تمام بازیکنان بازمانده در مورد هویت‌های مافیایی بحث می‌کنند و در پایان هر روز برای حذف یک مظنون رأی‌گیری می‌کنند و فرد یا افراد موردنظر را به دفاعیه خوانده و پس از شنیدن دفاعیه، خارج شدن آن‌ها از بازی به رأی اکثریت گذاشته می‌شود.

بازی ادامه می‌یابد تا زمانی که همه‌ی مافیاها از بازی حذف شوند (برد شهروندان) یا تعداد مافیاها و شهروندان برابر شود (برد مافیا) یا یکی از شخصیت‌های مستقل که هرکدام شرایط برد متفاوتی دارد، برنده بازی شود.

بازی مافیا در شهر در ژانر Adventure Text-Based MMORPG (ماجرایی و نقش‌آفرینی آنلاین چند نفره مبتنی بر متن) قرار می‌گیرد و در حال حاضر با حداقل ۶ نفر و حداکثر ۱۰ نفر، بازی قابلیت اجرا دارد و همزمان با ارسال متن، ویدیو و صوت زنده (لایو) در دسترس علاقه‌مندان به این بازی است.

بازی مافیا در شهر اثر موسسه رسانه پرداز آمیتیس در تاریخ ۲ تیر ۱۴۰۰ به‌صورت آزمایشی توسط خود استودیو آمیتیس در کافه بازار منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

در نسخه آزمایشی عرضه شده، هم‌اینک دو بخش بازی و اتحاد یا کلن در دسترس کاربران قرار دارد و قبل از ورود به بازی، افراد در لابی می‌توانند با یکدیگر به گپ و گفت بپردازند تا به حد نصاب لازم برای شروع بازی برسند.

هر بازی با ۱۰ نفر به‌صورت خودکار آغاز خواهد شد و در صورتی که تعداد کمتر از ۱۰ نفر باشد که حداقل آن ۶ نفر است، باید همه افراد حاضر در لابی روی دکمه‌ی شروع بازی با تعداد حاضر را لمس کنند تا بازی با تعداد کمتری شروع شود که ترکیب شهروند و مافیا در این بازی‌ها، بسته به تعداد شرکت‌کنندگان، متفاوت خواهد بود.

در ویدیو زیر می‌توانید در رابطه با گیم پلی بازی، اطلاعات کاملی را به‌دست آورید:

نسخه کامل بازی مافیا در شهر، قرار است پس از گرفتن بازخوردها، همراه با تغییرات زیادی، حدود ۲ ماه دیگر برای کاربران اندروید و IOS منتشر شود. همچنین پس از انتشار نسخه اصلی، بازی برای عرضه بین‌المللی هم آماده خواهد شد.

در نسخه آزمایشی، بیشتر تمرکز تیم سازنده بر تست بستر ارتباط ویدیویی و صوتی که توسط خودِ تیم آمیتیس، توسعه داده شده، متمرکز است تا ایرادات احتمالی آن مورد بررسی و تا آماده شدن نسخه اصلی مرتفع گردد.

همچنین، رابط کاربری داخل بازی و قسمت لابی، تغییراتی بنیادین خواهند داشت تا کاربران با سهولت بیشتری به بازی بپردازند. نقش‌ها و بخش‌های جدیدی نیز به بازی افزوده خواهد شد که بر جذابیت‌های بازی افزوده خواهد شد.

برای تولید این بازی از موتور گرافیکی Unity 3D بهره گرفته شده و از خردادماه سال ۱۳۹۹، فرآیند ساخت این بازی آغاز شده و ۱۲ نفر در مراحل تولید بازی به‌طور مستقیم فعال بوده‌اند.

در پایان، مدیر پروژه بازی، جناب آقای شاهین صیاد حقیقی، خطاب به بازیبازها و علاقه‌مندان به بازی مافیا گفت: خواهش ما از عزیزانی که در نسخه آزمایشی، مافیا در شهر را همراهی می‌کنند، این است که حتماً ایرادات را به ما گزارش دهند که البته خود ما نیز با دقت در حال بررسی بازی هستیم و با آپدیت‌های جدید، برخی از ایرادات نیز مرتفع خواهند شد. همه تلاشمان را می‌کنیم که بازی مافیا در شهر بتواند در دل گیمرهای عزیز، جا باز کند و بتواند اوقات خوبی را برای همراهانش فراهم کند. مطمئناً تو این مسیر، نیازمند حمایت مخاطبانمان هستیم. به‌زودی با عناوین جدیدی هم در سبک تیراندازی اول‌شخص در خدمت علاقه‌مندان خواهیم بود که خیلی زود اخبار خوبی از آن‌ها را منتشر می‌کنیم.

با آرزوی موفقیت برای بازی مافیا در شهر و استودیو آمیتیس گیمز

دانلود بازی مافیا در شهر

دریافت از بازار

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا