اخبار

اطلاعات کامل از آپدیت جدید بازی ایرانی رویال ریسپانس

بازی رویال ریسپانس نسخه بتل رویال لایت ریسپانس محسوب می‌شود که اثر حسین سنمار، تنها سازنده‌ی این بازی است. این بازی که حواشی زیادی همراه با خود نیز داشته است، در ابتدا با واکنش بسیار مثبت گیمرها روبرو شد، اما پس قیمت‌گذاری بازی، مورد انتقاد بازیبازان قرار گرفت.

قیمت در حال حاضر بازی، ۲۵۰٫۰۰۰ تومان است که با احتساب پیش‌خرید و تخفیف ۶۰ درصدی تا زمان انتشار نسخه عمومی، ۹۵٫۰۰۰ تومان می‌باشد.

آپدیت بعدی رویال ریسپانس، شامل اضافه شدن قابلیت اصلی گیم پلی است. این قابلیت جدید، اکسو ریگ (Exo Rig) یا پوشش اسکلتی نام دارد. اکسو ریگ، به‌صورت پوششی به بدن متصل می‌شود و عملکرد فردی را افزایش می‌دهد.

قابل ارتقاء و اضافه کردن ماژول‌های متنوع و پویا، به این معنی که ماژول‌ها از قبل تعریف نشده‌اند و بسته به شانس خود در نبرد، می‌توانید آن‌ها را به‌دست آورید.

به‌عنوان مثال، ممکن است ماژول با قدرت ضربه ۱۰۰ به‌دست آوردید، این مقدار همراه با سایر قدرت‌های هر ماژول، هر بار متفاوت خواهند بود.

به غیر از ماژول برای اکسو ریگ، می‌توانید از سایر قابلیت‌های اصلی مانند پرش محاسبه‌شده، نمایش رادار و موقعیت دقیق‌تر اطراف هم به‌دست آورید که البته این مورد هم مانند ماژول‌ها، پویا می‌باشند. به‌طور مثال، ممکن است مسافت پرش برای قابلیت پرش محاسبه‌شده، در هر بار به‌دست آوردن این قابلیت، متفاوت باشد.

اطلاعات کامل از آپدید جدید بازی ایرانی رویال ریسپانس

همچنین ماژول‌ها و قابلیت‌های اصلی اکسو ریگ، بر اساس قدرت آن‌ها رده‌بندی می‌شوند و قابل خرید و فروش می‌باشند.

همه اکسو ریگ‌ها، قابل ارتقاء هستند و شما با منابعی که به‌دست آوردید، می‌توانید به‌عنوان مثال، ظرفیت شارژ یا انرژی را افزایش دهید.

هر اکسو ریگ، براساس نوع خود، دارای چند اسلات یا قسمت برای سوار کردن ماژول، قابلیت اصلی و قابلیت‌های فرعی دارد.

اکسو ریگ برای عملکرد، نیاز به شارژ دارد، بعد از استفاده طولانی در زمان نبرد، ممکن هست شارژ آن تمام شود و دیگر قادر به استفاده از برتری‌هایی که ارائه می‌دهد، نباشد.

با توجه به این، قسمت‌هایی از محیط وجود دارند که دارای دستگاه شارژ می‌باشند، این محیط‌ها ایستگاه شارژ نام دارند.

همچنین در قابلیت جدید، انتخاب شمشیر کاتانا را دارید. برای مثال، شما برای اکسو ریگ خود، ماژولی دارید که قدرت شمشیر و قابلیت‌های آن را افزایش می‌دهد.

هر کاتانا، بسته به نوع خود قدرت، برش متفاوتی دارد. به‌طور مثال، ممکن هست شمشیری با استفاده از ماژول‌ها، توانایی برش یا به‌اصطلاح دونیمه کردن را داشته باشد.

اطلاعات کامل از آپدید جدید بازی ایرانی رویال ریسپانس

آپدیت بعدی رویال ریسپانس نیز شامل بات می‌باشد. زمان شروع، بسته به گنجایش محیط، هرچقدر که جای خالی تا ۱۰۰ نفر وجود داشته باشد، توسط بات‌ها جایگزین می‌شوند.

طبق گفته سازنده بازی، این آپدیت نهایتاً تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر خواهد شد.

در آینده، محیط کوچک‌تری اضافه خواهد شد که ظرفیت آن کمتر از ۵۰ نفر می‌باشد و در آن وسایل نقلیه وجود ندارد. این محیط، صرفاً برای استفاده حداکثر از قابلیت‌های اکسو ریگ می‌باشد.

همچنین کیفیت و جزئیات گرافیکی در آپدیت‌های آینده بیشتر خواهد شد و به‌صورت کلی، ممکن است موارد علمی تخیلی بیشتری برای بتل رویال اضافه شوند، اما با در نظر گرفتن نزدیکی حداقل به واقعیت که از گیم پلی اصلی دور نشود.

تاریخ انتشار عمومی، به‌احتمال زیاد تا یک هفته بعد از عرضه آپدیت جدید خواهد بود.

نمایش بیشتر

۱۵ دیدگاه

  1. واقعا متاصفم برای سارنده بازی !
    هنوز بخش مولتی پلیر بازی فیکس نیست
    هنوز سرور های بازی درست نشده
    هنوز خیلی مشکلات هست
    واقعا برای لایت ریسپانس و رویال ریسپانس فعلی این قابلیت ها زوده !
    قیمت هم بسیار بالاست آخه ۲۵۰ تومن؟
    واقعا امیدوارم سازنده سرش به سنگ بخوره و دست از این پول پرستی برداره

    1. به گفته سازنده قراره بتل بره استیم با این قیمتو قابلیتایی که قراره بیاد بد نیست اتفاقا اگر کسایی که خریدن بتونن استیم بازی کنن خوبه
      من هر از چند روزی لایت پلی میدم تاحالا که مشکلی نداشتم
      بعدشم متاصفم رو با سین مینویسن اینجوری “متاسفم” اول درساتو بخون بعد نظر بده که ضایع نشی

    2. دوست عزیز شما مطمئنی این مشکلاتی که میگی برای این بازیه ؟ 😐😐چون ما که راضی بودیم تا الان بعدم به قول سیامک با این وضع خوبه قیمتش

    3. این چی میگه حاجی من دارم لایت بازی میکنم خیلی هم خوبه سرور ها هم عالی چی میگی مواد بهت زود نرسیده اینو میگی یل نه بچه سالی

  2. خیلی خوبه کا بات قراره بیارن داره کم کم شبیه به کالاف و پابجی میشه فقط داداش سنمار لطفا یه جاهایی رو برای اسنیاپ بیار یل مثلا حالت های ۴یا۲یا ۳یا ۱ نفره رو هم اضافه کن و یه کاری کن بتونیم ببینیم جون هم تیمی هامون چنده

  3. من مطمئنم این بازی تا یک سال دیگه خیلی معروف میشه و خیلی پلیر پیدا میکنه این بازی یه مشکلی که داره تبلیغاته اگه میخوان شناخته بشه بازی باید تبلیغ کنن شما فکر میکنین این زولا چرا اینقدر پلیر داره چون که تبلیغ کرده

  4. دوستانی که میگن چرا انقدر بتل رویال گرونه اگر یکم در جریان باشید سازنده بازی هر چند وقت یک بار باید یک سرور مجازی برای بازی تهیه کند تا شما با خیال راحت و بدون لگ پلی بدید ولی وقتی دست و بالش خالی باشه چیکار کنه بهتره به جای بد و بیرا از سازنده حمایت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا