اخبار

تولید کتاب خاطرات محیطبان محیطبانان به پایان رسید

سال‌ها است که بازی‌های ویدیویی، تنها جنبه‌ی سرگرمی ندارد و حتی می‌تواند از یک کتاب بسیار معروف هم مفیدتر باشد. در سال‌های گذشته همواره شاهد تعامل بازی‌های ویدیویی، فیلم‌های سینمایی و کتاب‌ها بودیم که در مواقعی این تعامل جالب نبوده است و گاهی تبدیل به یک شاهکار شده است.

سری بازی‌های ویچر، بر اساس کتاب‌هایی با همین نام ساخته شده‌ است. آندری ساپکوفسکی که به عنوان نویسنده این کتاب‌ها شناخته می‌شود، در ابتدای کار، این مجموعه را در قالب داستان‎‌های کوتاه منتشر کرد. در ادامه و به دنبال موفقیت داستان‌های کوتاه و انتشار رمان کامل این مجموعه، شماره اول سری بازی‌های ویچر در سال ۲۰۰۷ باعث شد تا این رمان در سایر نقاط جهان شناخته شود.

بازی ویچر ۳ توانست در سال ۲۰۱۵ میلادی عنوان بازی سال را دریافت کند. جالب است بدانید که پس موفقیت‌های سری ویچر، در سال ۲۰۱۹ میلادی، سریال آن هم در تعداد ۸ قسمت ساخته شد و به نمایش درآمد.

محیطبان محیطبانان دومین ابرقهرمان کمیکی استودیو نیو بعد از «کوهنورد» است که قرار است در ابتدا، جلد اول کتاب آن با عنوان خاطرات محیطبان محیطبانان (بر اساس داستان‌های واقعی از خاطرات ماجراجویانه محیطبانان) در ۳۰ آذر ۱۳۹۹ مصادف با شب یلدا در دسترس حامیان خود قرار گیرد.

کتاب خطرات محیطبان محیطبانان

این کتاب برای ترویج فرهنگ نشر دیجیتال، به‌صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و پس از دریافت باز‌خورد اولیه از حامیان خود، برای عرضه نهایی در پلتفرم‌های ویندوز و موبایل در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

فرهود فرمند مؤلف و تصویرگر این کتاب است که تجربه ساخته بازی‌هایی همچون فاویان فنری و کوهنورد را دارد که در نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران توانست تندیس طلایی عنوان بازی سال را با بازی کوهنورد دریافت کند.

بازی محیطبان محیطبانان در آینده‌ای نه‌چندان دور ساخته و عرضه می‌شود که بر اساس همین کتاب است و ایده خلاقانه آن، شاید شما را به یاد بازی کوهنورد بیندازد که البته هنوز تصویری از این بازی منتشر نشده است.

پس اگر می‌خواهید پیش از سایرین و همراه با حامیان، کتاب را دریافت نمایید، هم‌اکنون می‌توانید کتاب خاطرات محیطبان محیطبانان را با تخفیف ۲۰ درصدی پیش‌خرید کنید و جزو حامیان این اثر شوید.

با آرزوی موفقیت برای جناب فرهود فرمند و استودیو نیو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا