اخبارتریلر

بازی Weeny Wise اولین بازی کاملاً کوآپ ایرانی را در استیم Wishlist کنید!

بازی ایرانی Weeny Wise یک بازی بر پایه‌ی همکاری دو‌نفره (آنلاین و آفلاین) در سبک ماجراجویی و پازل پلتفرمر برای رایانه‌های شخصی (PC) است.

این بازی دارای یک افسانه اختصاصی از داستان موجودات جادویی به نام “Weeny Wise” است. بازی با گرافیک سه‌بعدی و دوربین ساید اسکرول، ارائه می‌شود و با موتور یونیتی توسعه یافته است. استودیوی سازنده‌ی این بازی “Unco Games” است که تشکیل شده از بازیسازان ایرانی الاصل می‌باشد که ناشر هلندی به نام “Sky Den Games” مسئولیت نشر بازی را برعهده دارد. دو استارتاپ دیگر نیز به‌نام‌های Rebellis و Dynamic Pixels در ساخت این بازی مشارکت دارند. انتشار این بازی برای سال ۲۰۲۵ میلادی، برنامه‌ریزی شده است.

Rebellis یک استارتاپ مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید انیمیشن و Dynamic Pixels یک استارتاپ برای ارائه‌ی خدمات ابری و سمت سرور به استودیوهای بازیسازی است.

داستان

وینی وایزها، موجودات جادویی کوچکی هستند که از چشم انسان‌ها مخفی شده‌اند و در پنج قلمروی خود در آرامش زندگی می‌کنند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که «رگنا» جادوگری شرور از زندان فرار کرده است و با به‌دست آوردن سنگ طلسم قلمروی پنجم قصد دارد تا وینی وایزها را در مقابل انسان‌ها قرار دهد. جنگی شرورانه که توسط کینه‌ای قدیمی قدرت گرفته است و باعث نسل‌کشی انسان‌ها می‌شود.

شما در بازی در نقش‌های «هیوگو» و «آنلی» قرار دارید تا بتوانید با به‌دست آوردن چهار سنگ جادویی دیگر طلسم این جادوگر را باطل کنید. آنلی و هیوگو دانش آموزان بزرگ‌ترین مدرسه‌ی جادوگری وینی وایزها هستند که هرکدام توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند.

ویژگی‌ها

با هم قوی‌تریم!

به عنوان یک بازی کوآپ، وینی وایز سعی می‌کند تا تجربه‌ی لذت بخشی از همکاری دونفره برای حل چالش‌های پازل، پلتفرم، مخفی‌کاری و فرار را به بازیکنان خود ارائه دهد. این بازی قابل بازی به‌صورت تک نفره نیست و شما با خرید یک نسخه از آن می‌توانید نسخه دوم را به‌صورت رایگان به دوست همبازی خود هدیه دهید.

بازی Weeny Wise

از جادوها برای پیشرفت استفاده کنید

در طول بازی هرکدام از شخصیت‌ها با به‌دست آوردن سنگ‌های جادویی متفاوت قدرت‌های مخصوص به خودشان را به‌دست می‌آورند و ترکیب این قدرت‌ها با قدرت‌های همبازی خودشان می‌تواند تجربه‌ی دل‌انگیزی از حل چالش‌های گوناگون ارائه دهد.

جهانی برای جستجو

جهان بازی به شکلی طراحی شده است که بازیکنان، جدای از داستان اصلی می‌توانند به پیدا کردن مکان‌های مخفی و پیشبرد داستان‌های فرعی بپردازند و امتیاز خود را در بازی افزایش دهند و بیشتر سر از رازهای دنیای وینی وایزها دربیاورند.

روبرویی با دشمن‌های طلسم شده

رگنا، تعدادی از موجودات جادویی را طلسم کرده است که از موقعیتش مراقبت کنند و بازیکنان ما باید با آن‌ها روبرو شوند و به روش‌های متفاوت آن‌ها را شکست داده، از دست آن‌ها مخفی شده یا از آن‌ها فرار کنند.

رقابت با سایر تیم‌ها

بازیکنان می‌توانند در بخش آنلاین با جمع‌آوری امتیازهای مخفی در نقشه‌ی بازی و ثبت زمان بهتر در انجام چالش‌های بازی با سایر تیم‌ها در بازی رقابت کنند و جوایز متنوعی را به‌دست آورند.

بازی ایرانی Weeny Wise را در استیم Wishlist کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا