اخبارتریلر

تریلر نسخه آزمایشی بازی ایرانی ایکس گان منتشر شد

بازی ایرانی ایکس گان یک بازی مولتی پلیر آنلاین در سبک اکشن شوتر اول شخص/سوم شخص برای رایانه‌های شخصی (PC) اثر استودیو فینکس گیمز است که مودها، نقشه‌ها، سلاح‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارد.

این بازی توسط ۱۲ نفر و با موتور یونیتی در طول ۳ سال توسعه داده شده و در آینده به‌صورت دیجیتالی در فروشگاه هیولا و فروشگاه سازنده بازی، عرضه خواهد شد. پس از انتشار نسخه کامل و معمولی ایکس گان، دو نسخه متفاوت تحت عنوان Pro و Lite برای کامپیوترهای حرفه‌ای و پایین‌رده نیز منتشر خواهد شد تا اکثر گیمرها بتوانند این بازی را تجربه کنند.

تریلر نسخه آزمایشی (Alpha) بازی ایرانی ایکس گان در تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۰ منتشر شد که بخش‌های از گیم پلی، نقشه‌ها و مودهای مختلفی بازی را به نمایش گذاشت. در آخر این تریلر، تاریخ انتشار نسخه آزمایشی نیز اعلام شد (۲۴ دی ۱۴۰۰) که به ‌احتمال زیاد این تاریخ به علت گرفتن بازخوردها از تریلر و به ‌تبع آن حل این مشکلات از سوی استودیو سازنده، تأخیر خواهد خورد.

تماشا در یوتیوب

 

نسخه آزمایشی بازی ایکس گان، با افتخار توسط رسانه گیمین برای اولین بار به‌زودی به‌صورت استریم رونمایی خواهد شد. تاریخ، ساعت و پلتفرم برگزاری این استریم رونمایی، در شبکه‌های اجتماعی گیمین اعلام خواهد شد.

شما همین الآن می‌توانید از طریق این لینک، نسخه آزمایشی بازی Xgun را پیش‌خرید کنید تا ضمن حمایت از سازندگان بازی، جزو اولین کسانی باشید که اثر را تجربه خواهید کرد.

نظر شما درباره این تریلر چیست؟

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. سلام من نسخه آلفا اش را خریدم آیا بعد از انتشار نسخه lite بازهم باید این نسخه را بخرم یا نیازی نیست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا