اخبار

آپدیت بازی سفیر عشق را در نسخه فیزیکی چگونه دریافت کنیم؟

توسعه‌دهندگان بازی سفیر عشق بعد از دریافت بازخوردها، این قول را به گیمرهای دادند تا با آپدیتی، مشکلات گزارش شده را رفع کنند.

این آپدیت پس از حدود ۶ ماه از انتشار بازی در مارکت هیولا منتشر شد و اگر نسخه دیجیتالی بازی را دارید، همین الآن می‌توانید این آپدیت را دریافت کنید.

به‌روزرسانی بازی، شامل بهینه شدن بازی به‌صورت کلی، تغییر حداقل کارت گرافیک در سیستم موردنیاز از GTX 780 به GTX 750، اضافه شدن تنظیمات بیشتر برای کنترل کیفیت نمایش بازی، امکان اجرای بازی روی دستگاه‌های بیشتر و رفع ایرادات جزئی و بهبود سرعت بازی می‌شود.

حال، شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که آپدیت بازی سفیر عشق را در نسخه فیزیکی چگونه دریافت کنیم؟

طبق رایزنی‌هایی که مارکت هیولا با توسعه‌دهنده بازی انجام داده است، علاوه بر کاربران هیولا، علاقه‌مندانی که قبلاً نسخه فیزیکی بازی سفیر عشق را خریداری کرده بودند نیز می‌توانند پس از ثبت‌نام در هیولا و ارسال مدارک خرید فیزیکی بازی به بخش پشتیبانی هیولا (support@hayoola.com) به شکل رایگان، آخرین به‌روزرسانی بازی را دریافت کنند.

داستان بازی درباره شخصیت خیالی به نام مهران، یکی از یاران امام حسن مجتبی (ع) است که به دلیل صلح اجباری امام حسن مجتبی (ع) به ری بازگشته است. در سفیر عشق، شاهد یکی از بهترین داستان‌سرایی‌های تاریخ صنعت گیم در ایران هستیم. همینطور موسیقی گوش‌نواز، گرافیک بصری چشم‌نواز و… از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود.

اگر هنوز بازی هیجان‌انگیز سفیر عشق را تجربه نکرده‌اید، همین الآن می‌توانید این بازی را تهیه و از تجربه آن لذت ببرید.

نمایش بیشتر

۶ دیدگاه

  1. سلام،من رفتم مارکت هیولا را نگاه کردم،دیدم اصلا جدول سخت افزار مورد نیاز رو عوض نکردند.،؟!لطفا چک کنید.

      1. دست شما درد نکنه،اگر تغییر بدن شاید بازی بخربم،اینجوری خیالم راحت می شود،راستش رو بخوای در گذشته حواسم نبود یکی یا دو تا بازی ای خریدم به حداقل سیستم مورد نیازم نمی خورد،از دید روانی دیگه دست خودم نیست ،یعنی اینکه اول از همه به جای اینکه به قیمت توجه بکنم،اول به حداقل سیستم مورد نیاز بازی نگاه می کنم،اگر تغییر بدهند،من خیالم راحت می شود و شاید بازی رو خریدم،.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا