معرفی بازی

معرفی بازی زورخونه


بازی زورخونه یک بازی در سبک تفننی است که اگر به ورزش‌های زورخانه‌ای علاقه دارید، این بازی قطعاً می‌تواند برای شما جالب باشد.

شما در بازی در نقش یک پهلوان زورخانه‌ هستید که باید نظر تماشاچیان بیشتری را جلب کنید و امتیاز بیشتری را تصاحب خود کنید.

مکانیزم بازی بسیار ساده است که با مرور زمان چالش برانگیز می‌شود، در زیر صفحه یک نوار مانندی وجود دارد که در آن میل‌هایی رد می‌شوند که شما باید با رسیدن هر میل در محل موردنظر، صفحه نمایش موبایل خود را لمس کنید.

سه نوع میل در بازی وجود دارد، میل‌های دوتایی، تکی و شکسته؛ میل‌های دوتایی ۱۰ امتیاز دارند و نباید از دستشان بدهید، میل‌های تکی ۴ امتیاز دارند که اگر هم نزنید هیچ مشکلی ندارد و حکم امتیاز اضافی را دارند، اما میل‌های شکسته را نباید بزنید، زیرا باعث می‌شود هم تماشاگران کم شوند و هم یک جان از سه جان خود را از دست بدهید.

مثل تمام بازی‌های امتیازی، هرچقدر در بازی بیشتر پیشروی کنید، بازی برایتان سخت‌تر می‌شود و سرعت رد شدن میل‌ها بیشتر می‌شوند که واکنش نشان دادن به موقع در بازی سخت می‌شود.

شما با کسب هر صد امتیاز، یک تماشاگر جذب خود می‌کنید و با هر اشتباه، دو تماشاگر از دست می‌دهید. هر چه تماشاگران شما بیشتر باشند، امتیاز بیشتری از هر ضرب، به‌دست می‌آورید.

در بازی می‌توانید سه قابلیت را انتخاب کنید که در طول بازی به کمک شما می‌آیند، به‌طور مثال یکی از قابلیت‌ها باعث می‌شود که به مدت محدودی در هر پنجاه امتیاز، یک تماشاگر جذب کنید یا برای مدتی حرکت میل‌ها، آهسته‌تر شوند.

بااینکه در بازی می‌توانید سکوها و جایگاه مرشد را تغییر دهید، اما مشکل اینجا است که در بازی شخصی‌سازی آنچنانی وجود ندارد که باعث می‌شود روند بازی بعد از مدتی خسته‌کننده شود و شما بازی را از روی موبایل خود حذف کنید.

سازندگان بازی می‌توانستند با قرار دادن محیط‌های جدید یا پهلوان‌های بیشتر به تنوع بازی کمک کنند، اما در کل، بازی با تمام مشکلاتی که دارد، ارزش نصب روی موبایل را برای مدتی هم که شده است دارد.

پس اگر از بازی‌های امتیازی خوشتان می‌آید، پیشنهاد می‌کنیم حتی برای ساعتی هم که شده، نگاهی به این بازی داشته باشید.


زورخونه

تفننی / امتیازی

موبایل

استودیو جینکا

استودیو جینکا

یونیتی

۱۳۹۹

دانلود

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا