اخبار

خرید بازی سفیر عشق

بازی سفیر عشق اثر شرکت رسانا شکوه کویر، یک بازی هک اند اسلش قصه‌گو است که گیمرها را در شخصیت مهران ایرانی به کوفه و در کنار حضرت مسلم بن عقیل (ع) می‌برد؛ این بازی بعد از پنج سال توسعه، در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ رونمایی شد.

بازی ایرانی سفیر عشق در همین برهه زمانی یعنی ۳۰ آذر قرار بود که عرضه شود اما به صورت عمومی منتشر نشد و به دست کاربران عام نرسید. این اتفاق احتمالاً به دلیل مشکلات نشر و همچنین بیماری کرونا بوده است و باعث نارضایتی برخی کاربران از ناشر بازی شد.

خوشبختانه، بازی در تاریخ ۹ دی ماه، بعد از فاصله‌ی ۹ روزه از رونمایی، بازی در دیجی کالا منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت. این بازی به زودی در تمام فروشگاه‌های منتخب کشور، اعم از فروشگاه‌های رفاه، اتکا، کوروش و… همینطور شهر کتاب‌ها موجود خواهد شد.

همچنین در هفته‌های آتی، باید شاهد نسخه دیجیتالی بازی سفیر عشق باشیم که در پلتفرم اختصاصی ناشر بازی منتشر خواهد شد. شما تا ۱۱ دی می‌توانید در قرعه کشی ۷ کد دیجیتالی بازی سفیر عشق در اینستاگرام رسانه گیمین شرکت کنید.

بازی سفیر عشق را همین الآن می‌توانید از لینک زیر تهیه کنید و امیدواریم از آن نهایت لذت را ببرید:

نمایش بیشتر

۱۷ دیدگاه

  1. الان یعنی امروز سه شنبه ۹ دی بریم شهر کتابا دارن برای فروش؟ یا الاف نکنیم خودمونو؟

      1. سلام مجدد
        یک سوال مگه ۷۸۰ از ۷۴۰ قوی تر نیست ؟ و با توجه به اینکه گفتین اجرا میشه احتمالا باید vram گرافیک این بازی ۱ باشه چون هر جور فکر می کنم ۷۴۰ از ۷۸۰ قوی تر نیست

  2. سلام شما گفتین ۱۱ دی قرعه کشی رو بگذار می کنید بازی سفیر عشق نسخه دیجیتالیش منتشر نشده به مشکل نمی خورید؟

  3. سلام امکان قرعه کشی نسخه دیسک فیزیکی به جای نسخه دیجیتالی هست؟ لطفا پیگیری کنید

  4. اگر برای سیستمی که ODD نداره نسخه فیزیکی رو بخریم می‌شه از یه کامپیوتر انتقال داد به سیستم مقصد؟ یعنی دیسک قفل داره یا نه؟

  5. سلام من الان میخوام این بازی رو خریداری کنم میشه بگید از کجا باید خرید کرد؟ نشانی ازش نیست و هر جا میرم فقط میگن به زودی
    با رم ۸gb
    گرافیک ۱۰۷۰ ۸ gb
    cpu i5 6500
    با چه تنظیماتی میشه بازی کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا