اخبار

بازی پازل داستانی: ظهور شمسه منتشر شد

بازی پازل داستانی: ظهور شمسه که پیش‌تر آن را معرفی کرده بودیم، یک بازی دو بعدی کاملاً آفلاین و تک نفره با داستانی منحصربه‌فرد در سبک پازل است که در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۹۹ در مارکت‌های اندرویدی منتشر شد.

در این بازی باید پازل‌هایی متشکل از اشکال هندسی ماندالا و شمسه را حل کنید و با حل کردن پازل‌ها، پرده از داستان بردارید و شش صورت فلکی را کامل کنید. با حل شدن هر پازل، شاهد تلاش‌های کاراکتر بازی برای بقا خواهید بود.

بازی پازل داستانی: ظهور شمسه، داستان بقا، عشق و خانواده است و در این بازی، شما را در سفری از هند به ایران با خود همراه می‌سازد.

علی فخری، مدیر تیم استودیو بازیسازی چک پوینت می‌گوید:

 

بازی به مدت طولانی‌ای در حال توسعه بود و با این حال به پایان نهایی هنوز نرسیده است و تصمیم گرفته شد که بازی به صورت دسترسی زود هنگام در مارکت‌های اندرویدی عرضه شود و طبق نظرات و باخوردهای کاربران، بازی به صورت دنباله‌دار، توسعه پیدا کند و همچنان عقیده داریم که بازی در حال حاضر، حالت آزمایشی دارد و از تجربه نهایی دور می‌باشد.

بازی دارای ۶ فصل و ۴۲ مرحله است و یک داستان اصلی دارد و تمام اشکال پازل بازی، توسط تیم استودیو چک پوینت طراحی شده است. دو فصل اول بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد و در آینده نزدیک، احتمال عرضه داستان‌های بیشتر و پازل‌های جذاب‌تر وجود دارد که همه این‌ها بستگی به بازخورد کاربران نسبت به بازی دارد.

در حال حاضر، با سرعت بر روی پشتیبانی بازی در حال کار هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم که در اردیبهشت ۱۴۰۰، تجربه بازی پازل داستانی: ظهور شمسه، کامل شود.

بازی ایرانی پازل داستانی: ظهور شمسه

شما می‌توانید با نصب کردن این بازی بر روی تلفن‌های همراه و ارائه بازخورد خود، به تیم سازنده برای هرچه بهتر شدن بازی، کمک کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا