اخبار

تاریخ رسمی انتشار بازی سفیر عشق اعلام شد

فروردین سال ۱۳۹۰ بود که «عماد رحمانی» شرکت بازیسازی «رسانا شکوه کویر» را تأسیس کرد و تا امروز ۱۸ بازی را برای بازار داخلی و ۱۳ بازی را برای بازار خارجی تولید و عرضه کرده‌اند.

می‌توان گفت سفیر عشق: روز واقعه، مهم‌ترین اثر این شرکت است که حدود ۵ سال در حال ساخت و توسعه است، سفیر عشق یک چالشی بزرگ برای رسانا شکوه کویر و همینطور بازار داخل است.

بازی رایانه‌ای سفیر عشق یک بازی اکشن هک اند اسلش است که روایتی هنرمندانه و منحصربه‌فرد از یک سردار ایرانی به نام مهران است که به یاری امام حسین (ع) شتافته است. طبق اطلاعات منتشر شده از بازی، سفیر دارای بیش از ۱۰ ساعت گیم پلی، ۴۵ دقیقه روایت سینمایی و حدود ۴۰۰۰ انیمیشن متفاوت است. بازی سفیر عشق نسبت به اکثر بازی‌های ایرانی ساعت گیم پلی بیشتری دارد و همین مورد می‌تواند تفاوت این بازی را که برای بازار جهانی هم تدارک داده شده است را با سایر بازی‌های ایرانی که میانگین سه ساعت گیم پلی دارند را به ما نشان دهد.

 

 

اکنون بعد از سال‌ها انتظار، بالاخره تاریخ رسمی انتشار بازی سفیر عشق مشخص شد و بازیبازان ایرانی می‌توانند از تاریخ ۱۷ مهر ماه ۹۹ شاهد انتشار این بازی باشند، طبق گفته عماد رحمانی مدیرعامل شرکت رسانا شکوه کویر، بازی ابتدا به صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد و پس از آن به صورت فیزیکی منتشر می‌شود اما هنوز بستر عرضه دیجیتال مشخص نشده است ولی حدس و گمان‌ها اینطور نشان می‌دهد که این بستر، مارکت دیجیتالی هیولا باشد. سفیر از آن دسته از بازی‌هایی است که گیمرهای زیادی منتظرش بودند و حال باید دید این بازی می‌تواند از این چالش موفق بیرون آید و رضایت منتقدان و بازیبازان را کسب کند یا خیر؟

نظر شما کاربران گیمین دراین‌باره چیست؟

با آرزوی موفقیت برای تیم رسانا شکوه کویر و بازی سفیر عشق: روز واقعه

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. بازی فوق العاده ای هستش بی صبرانه منتظرش هستم از نظر گرافیک فوق العاده و تا جای ممکن اگه استودیو رسانا شکوه کویر باگ رو کاهش داده باشه عالی هستش انشاالله بدون هیچ دردسری برای نسخه ps4 و xbox one و حتی برای ps5 و xbox series x و xbox series s هم بیاد

  2. امیدوارم بازی خوبی باشه. حالا که اینقدر بازی داره به انتشار نزدیک میشه نباید سیستم مورد نیاز و حجم بازی رو می گفتند ؟
    یا حداقل یک تبلیغ می کردند ؟

    1. اتفاقاً بازی برای تبلیغات بیشتر و گسترده و همچنین اوضاع بد کرونا، باز هم به تأخیر افتاده و فعلاً تا اواخر آذرماه باید صبر کنیم. گفته شده که برای بازی تبلیغات خوبی، مثل تبلیغات تلویزیونی انجام خواهد شد.

  3. فایده ای نداره زحمت این بزرگوارها که زحمت کشیدم به حدر میره؛ ایران کسی قانون کپی رایت پ رعایت نمیکته حق و حقوق این بیچاره ها پایمال میسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا