اخبار

بازی پازل داستانی: ظهور شمسه معرفی شد

شاید با شنیدن بازی‌های ایرانی در سبک پازل، به یاد بازی‌هایی مانند انگاره و ساجرن (سرگذشت) بیفتید که جزو بهترین بازی‌های ایرانی محسوب می‌شوند.

در بازی‌های ایرانی کمتر شاهد ساخت این گونه بازی‌ها هستیم، زیرا این سبک علاقه‌مندان کمتری نسبت به ژانرهای محبوب گیمرها دارد، اما اگر بازیسازی واقعاً یک بازی بسیار خوب در سبک پازل بسازد و جزئیات را رعایت کند، آن بازی می‌تواند جزو بهترین بازی‌های مستقل شود؛ به‌طوری که نمونه‌اش را در بازی‌های ذکر شده انگاره و ساجرن شاهد بودیم.

اگر بیشتر بازی‌های سبک پازل را بررسی کنیم، شاهد این هستیم که تمامی این بازی‌های موفق، یک نقطه قوتی دارند که باعث عام‌پسند شدن آن‌ها می‌شود؛ برای مثال بازی انگاره، نوآوری و موسیقی منحصربه‌فرد آن توانست گیمرها را جلب خود کند، یا ایضاً ساجرن با گرافیک بصری فوق‌العاده‌اش، موفقیت‌های بسیار خوبی در مارکت بین الملل به‌دست آورد.

به زودی باید شاهد یک بازی دیگری در سبک پازل باشیم که قرار است برای پلتفرم موبایل منتشر شود.

بازی پازل داستانی: ظهور شمسه یک بازی ایرانی دو بعدی در سبک پازل با داستانی منحصربه‌فرد است.

راه ستارگان را بپیمایید و با حل کردن پازل‌ها، پرده از داستان بردارید و شش صور فلکی را کامل کنید.

با حل شدن پازل، می‌توانید بخشی از داستان بازی را پیش ببرید و هرچه جلوتر خواهید رفت، پازل‌ها زیباتر و چالش برانگیزتر می‌شوند. سختی پازل‌ها، آرک داستانی، موسیقی عمیق و همچنین زمان محدود در بازی، هیجان مضاعفی را برایتان رقم خواهد زد.

سازنده بازی، استودیو چک پوینت (Checkpoint Studio) است که حدود ۹ ماه می‌شود در حال ساخت و توسعه این بازی با یک تیم ۱۳ نفره است.

موتور بازی پازل داستانی: ظهور شمسه، یونیتی است و قرار است برای پلتفرم‌های اندروید و سپس IOS در مارکت‌های داخل و گوگل پلی به صورت بین المللی در اوایل دی ماه منتشر شود.

بازی دارای ۶ چپتر و ۴۲ مرحله بر اساس صور فلکی است و تمام اشکال پازل ماندالا و شمسه توسط تیم سازنده طراحی شده است.

با آرزوی موفقیت برای استودیو بازیسازی چک پوینت

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. دم شما گرم خیلی خوبین شما بازی های ایرانی رو معرفی می کنید که برای آدم ناشناخته و جدید هستش. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا