اخبار

فصل دوم از بازی ایرانی بلک و وایت منتشر شد

بازی ایرانی بلک و وایت در سبک تفننی و معمایی، ساخته‌ی استودیو VCT برای پلتفرم موبایل و سیستم‌عامل اندروید است که فصل اول آن در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شد و توانست در این فاصله‌ی بیش از ۸ ماهه، ۲۵ هزار تعداد نصب داشته باشد و مورد استقبال موبایل گیمرها قرار بگیرد.

فصل دوم بازی بلک و وایت، تغییراتی زیادی نسبت به فصل اول داشته است؛ بهبود کنترل بلک و وایت، اضافه شدن زمینه‌های داستانی، اضافه شدن بخش کتاب‌خانه، بهبود گرافیکی بازی، بهبود انیمیشن‌ها و کنترل بازی، اضافه شدن شخصیت‌ها و دشمن‌های جدید و همچنین مراحل متنوع، از تغییرات فصل دوم بوده است.

بنیادی‌ترین تغییر بازی در بخش گیم پلی، یکی شدن بازیکن‌ها است. شما در یک جسم، باید سیاه و سفید و نارنجی شوید؛ یعنی در این فصل، شما توانایی تبدیل شدن به ۳ رنگ را دارید تا بتوانید خود را به دروازه آزادی برسانید.

توانایی‌های نارنجی، راه رفتن روی تمام سطوح و جهش زدن می‌باشد. البته بودن در رنگ نارنجی هم همیشگی نیست و فقط می‌توانید ۱۰ ثانیه در این حالت باشید. در میان بازی، شما باید در قالب دیگر شخصیت‌های جدید، یعنی آبی و صورتی هم به ایفای نقش بپردازید و از قابلیت‌های آن‌ها برای پیشروی در بازی استفاده کنید.

فصل دوم بازی ایرانی بلک و وایت با موتور بازیسازی یونیتی، توسط سامان بیگلری و مسعود مددی (طراح مراحل بازی) در طی ۳ ماه ساخته شد، اما به نقل از سازندگان، به علت سایه سنگین فیلترینگ و محدودیت‌های اینترنتی در داخل کشور، در ماه پنجم و در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۱ در فروشگاه مایکت منتشر شد.

گفتنی است که بازی نیمه رایگان بوده، به‌طوری که پنج مرحله اول آن رایگان و بیست مرحله بعدی، نیازمند خرید نسخه کامل بازی است. همچنین در صورت استقبال از فصل دوم، نسخه بعدی و فصل آخر بلک و وایت در سال‌های آینده و احتمالاً به‌صورت سه‌بعدی، ساخته خواهد شد.

در حال حاضر استودیو VCT روی یک عنوان جدید به نام Ignacio Room کار می‌کند که به‌زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر می‌شود.

دانلود بازی بلک و وایت

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. داش محمد داشمی لطفا به حسین بگو جنگ های صلیبی بره و همچنین من بلدم فارم ندرایت و فارم طلا بسازم و لی فارم طلا فقط چیز های طلایی میده یعنی چیز های پیگلین هایی که چیز های طلایی دوست دارند و چرا وقتی فارم اهن درست میکنم غول اسپاون نمیشه حتی سول سند و اسم هم گذاشتم ولطفا به حسین بگو جواب کامنتای گوگلو بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا