اخبارتریلر

تریلر بتای بازی ایرانی Xgun منتشر شد + تاریخ انتشار نسخه بتای ایکس گان

بازی ایرانی Xgun (ایکس گان) یک بازی آنلاین در سبک شوتر با دید اول شخص و سوم شخص، اثر استودیو فینکس گیمز برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) است. این بازی با موتور یونیتی، بیش از ۴ سال است که در حال توسعه می‌باشد.

بتای بازی Xgun از هر نظر تغییرات زیادی نسبت به نسخه آلفا داشته که مهم‌ترین تغییرات بنیادی، در گیم پلی بازی است که همه چیز بازسازی شده تا گیم پلی روان‌تر و بهتری را کاربران شاهد باشند.

بازی تغییراتی در نقشه به‌خصوص نقشه‌ی «صحرای ۵۱» داشته که اندازه آن بزرگ‌تر شده و جزئیات و نورپردازی آن واقع‌گرایانه‌تر شده است و نسبت به نسخه قبلی بازی، تفاوت زیادی را داشته که گیمرها با مقایسه‌های کوچک، متوجه این موضوع می‌شوند.

همچنین خصوصیات زیادی در دیگر بخش‌های گیم پلی، مانند وسایل نقلیه و دوربین سوم شخص به بازی اضافه شده که تجربه بازی را جذاب‌تر می‌کند.

 

انتشار نسخه بتای بازی ایرانی Xgun برای روز پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی شده که همزمان با انتشار نسخه بتا، برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، فرستاده می‌شود و اگر هنوز ایکس گان را خریداری نکرده‌اید، از طریق این لینک می‌توانید با تخفیف ویژه این بازی را تهیه و دانلود کنید.

برای اجرای نسخه بتای بازی، حداقل به ۶GB رم، کارت گرافیک GTX 750 2GB و پردازنده Intel Core-i5-2300 نیاز دارید.

همچنین برای سیستم‌های ضعیف‌تر، نسخه‌ی لایت در نظر گرفته شده تا کسی از تجربه این بازی، جا نماند. نسخه لایت، همزمان با نسخه بتا بازی که قرار است ۲۷ بهمن منتشر شود، عرضه خواهد شد. خریدارانی که نسخه بتا بازی را تهیه می‌کنند، به نسخه لایت نیز دسترسی خواهند داشت. همینطور کاربران نسخه لایت، می‌توانند با کاربرانی که نسخه لایت ندارند، بازی کنند و سرورهای این دو نسخه از هم جدا نیستند.

بازی Xgun در آینده در پلتفرم هیولا و احتمالاً گیم آپ نیز برای علاقه‌مندان منتشر خواهد شد.

بابک میرزایی، مدیر پروژه Xgun درباره نسخه اصلی بازی می‌گوید: برنامه‌ریزی زیادی در این رابطه انجام دادیم، اما برای عملی کردن برنامه‌های ما، نیاز به حمایت همه‌جانبه کاربران و رسانه‌ها از نسخه بتای بازی داریم تا زودتر بتوانیم پیشنهاد‌های کاربران را به بازی اضافه کنیم و مشکلات احتمالی را حل کنیم تا در نسخه اصلی، یک بازی کاملاً سرگرم‌کننده و قوی داشته باشیم. قصد داریم بعد از انتشار نسخه بتا و حمایت کاربران، مذاکره را با ناشرها برای عرضه بین‌المللی ایکس گان شروع کنیم.

میرزایی افزود: از کاربران درخواست داریم که از بازی ایرانی ایکس گان و استودیو ما که یک استودیو مستقل است، حمایت همه‌جانبه را انجام دهند و حتماً به دوستانشان بازی را معرفی کنند و در حد توان، بازی را خریداری کنند تا بتوانیم همچنان بازی را به بهترین شکل، توسعه بدهیم.

خرید بتای بازی ایرانی Xgun

نمایش بیشتر

۵ دیدگاه

  1. سلام اقا حسین
    داداش شما چرا اینقدر کم ویدیو ،کریر مود ، میزاری؟ روزی فقط یکی؟
    قبلا ها بیشتر می گذاشتی
    دمت گرم

    1. سلام،تریلر بازی آوانگارد آقای عظیما که انیمیشن ساز بودن رو هم بذارید چیز خفنیه خداییش

  2. سلام خدمت داش محمد و دیگر عوامل🌹

    کاربر ها (پلیر ها) ی بازی به اندازه کافی هستن که یه بار الکی پول ندیم ببینیم بازی خالیه؟؟

    درمورد لایت ریسپانس چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا