اخبار

بازی مختار: فصل قیام منتشر شد

بازی مختار: فصل قیام در سبک اکشن هک اند اسلش، فصل دوم سه‌گانه سفیر عشق است که در تاریخ ۲۳ شهریور رونمایی و در ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ به‌صورت عمومی منتشر شد.

داستان بازی پس از ۲ سال از نسخه قبلی بازی ادامه می‌یابد و حضرت مسلم بن عقیل (ع) و امام حسین (ع) به همراه یارانشان شهید شده‌اند، اما نه مختار و نه مهران، هیچ‌کدام به هدفشان یعنی فدا شدن در راه امام و اسلام نرسیدند، یکی اسیر زندان‌های ابن زیاد و دیگری اسیر بیابان‌ها شد.

می‌توان گفت که این بازی کاملاً نسبت به سفیر عشق از هر نظر پیشرفت داشته است. موسیقی‌های جدید، شخصیت‌های جدید، داستان جدید، بهینه‌تر شدن بازی در صورت پایداری سطح گرافیکی بازی، محیط‌های بیشتر مانند مکه، طائف و… و همین‌طور بهبود سیستم سوارکاری با اسب، بهبود انیمیشن‌های صورت، سریع‌تر شدن بازی، قوت گرفتن دیالوگ‌های دوبلورها و پیشرفت سیستم مبارزات از تغییرات محسوس مختار: فصل قیام نسبت به سفیر عشق است.

این فصل از بازی، دارای ۱۲ مرحله و بیش از ۶ ساعت گیم پلی می‌باشد. فصل قیام با محوریت کاراکتر مختار ثقفی، دارای ۴۵ دقیقه روایت سینمایی است. تیمی ۲۱ نفره از اساتید دوبله، کار دوبله این بازی را برعهده داشته‌اند.

طبق گفته سازندگان، شما برای اجرای این بازی، حداقل به کارت گرافیک GTX 740، سی پی یو Core i3 4160 و ۶ GB رم نیاز دارید.

شما همین الآن می‌توانید این بازی را از مارکت دیجیتالی هیولا به قیمت بسیار معقول و حتی ارزان‌تر سفیر عشق، تهیه و از تجربه این بازی لذت ببرید.

شما گیمرهای ایرانی با حمایت خود از بازی باکیفیت ایرانی، می‌توانید کمک به صنعتی شدن بازی‌های ویدیویی در ایران کنید و در آینده شاهد بازی‌های بیشتری با داستان‌های مختلف و جذاب همراه با زبان فارسی باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا