اخبار

بازی Deathloop منتشر شد

بازی Deathloop یا حلقه مرگ در سبک شوتر اول شخص، اثر استودیو Arkane است که بعد از دو بار تأخیر در عرضه بازی، بالاخره در تاریخ ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی استیشن ۵ منتشر شد.

بازی Deathloop داستان قاتلی به نام کولت وان (Colt Vahn) را روایت می‌کند که در تلاش است از جزیره بلک‌ریف (Blackreef Isle) فرار کند، اما از شانس و اقبال بد او، این جزیره در یک لوپ زمانی گیر کرده است و تنها راه فرار از جزیره بلک‌ریف، نابود کردن تمام اعضای گروه Visionaries است.

Visionaries گروهی از دانشمندان، هنرمندان و… هستند که قصد دارند با استفاده از این لوپ زمانی تا ابد زندگی کنند. کولت، باید این لوپ را شکسته تا بتواند از جزیره فرار کند، درحالی که گروه Visionaries تبدیل به قاتلانی شده‌اند که برای زنده ماندن و شکسته نشدن این لوپ، دست به هر کاری می‌زنند.

شما برای تجربه این بازی در پلتفرم PC، حداقل به ۱۲ GB رم، سی پی یو Core i5-8400 و کارت گرافیک GTX 1060 6GB یا RX 580 8GB نیاز دارید.

همچنین گفتنی است که این بازی پس از گذشت یک سال از انحصاری خارج خواهد شد و احتمالاً در آن موقع، باید شاهد انتشار آن در پلتفرم ایکس باکس باشیم.

دث لوپ، به‌عنوان یک بازی اکشن شوتر اول شخص، توانست امتیاز بسیار عالی ۸۸ را از ۷۴ نقد در پلتفرم پلی استیشن ۵ و همینطور ۱۴ نقد در رایانه‌های شخصی، به‌دست آورد.

این بازی همین الآن برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن ۵ قابل تهیه است و قیمت این بازی در استیم، ۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا