اخبار

اولین بازی ریمیک ایرانی منتشر خواهد شد

بازسازی بازی‌های نوستالژی و خاطره‌انگیز برای گیمرها بسیار جالب و جذاب است و امروزه شاهد انتشار نسخه ریمیک و یا ریمستر بازی‌های قدیمی هستیم (ریمیک و ریمستر کاملاً با هم متفاوت هستند و تفاوت‌های کلی با هم دارند) و این نسخه از بازی‌ها توانسته است خود را در دل بازیبازها جا کند.

بازی چهره شیطانی، یک بازی اول شخص در سبک ماجراجویی است که حدود ۴ سال پیش برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه شد و با استقبال نسبتاً خوبی از طرف منتقدان و گیمرها روبرو شد؛ داستان این بازی روایت زندگی دکتر هوتن دبیری است که بعد از ورشکستگی و اخراج از کار، روز به روز بیشتر سمت فروپاشی می‌رود و بعد از اینکه همسرش او را ترک کرد می‌کند، شب‌هایش را در تنهایی می‌گذراند و فکرهایی ترسناک و تاریک او را به قعر نابودی می‌برد، اما اتفاقی، مسیر زندگی‌اش را برای همیشه تغییر می‌دهد. او فرصتی می‌یابد تا به تاریک‌ترین گوشه‌های ذهنش برود و چیزهایی را به یاد آورد که به دلیل وحشت بسیار، آن‌ها را فراموش کرده است.

اکنون استودیو «ماسک ابدی» بعد از ۴ سال تصمیم به بازسازی این بازی گرفته است که می‌تواند به عنوان یک بازی ایرانی بسیار جالب باشد. ابتدا قرار بود این بازی، به صورت ریمستر منتشر شود اما با تغییرات گسترده بازی، به طوری که تقریباً ۸۰ درصد محتوای بازی تغییر کرده و دیگر یک ریمستر به حساب نمی‌آید.

چهره شیطانی: ریمیک، شامل تغییرات گسترده‌ای شده است؛ برای همه‌ی مراحل محتوای جدیدی اضافه‌ شده است و همچنین جزئیات محیط‌ها بیشتر شده است و قسمت‌های مبهم، واضح‌تر شده‌اند و نورپردازی و گرافیک بازی بسیار بهتر شده است.

تصاویری که در حال حاضر از این نسخه می‌بینید، نهایی نیستند و احتمال ارتقاء بیشتر وجود دارد.

انیمیشن‌های اصلی بازی، موشن کپچر شده‌اند و تعدادی دیگر به صورت دستی ارتقاء پیدا کرده‌اند، قابلیت‌های جدیدی به گیم پلی اضافه شده است و موسیقی‌ها و افکت‌های بازی، شامل پیشرفت و ارتقاء شده است.

تمام مراحل بازی، شامل محتویات اضافه نیز هستند و یک مرحله کاملاً جدید به بازی اضافه شده است. داستان بازی مفصل‌تر شده و دیالوگ‌های جدیدی در قسمت‌های مختلف بازی قرار داده شده است.

پیام عرب زاده، سازنده بازی چهره شیطانی: ریمیک، معتقد است با وجود تغییرات زیادی که اعمال شده است، با این حال سیستم‌های معمولی هم می‌توانند بازی را با گرافیک خوبی، بازی و تجربه کنند.

به نقل از سازندگان بازی، حدود ۵ نفر به صورت ثابت روی این پروژه کار کرده‌اند، اما به طور کلی ۲۰ نفر در این پروژه دست داشته‌اند؛ موتور بازی همچنان یونیتی است و ساخت چهره شیطانی: ریمیک، احتمالاً تا اوایل سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا خواهد کرد و در قسمت‌های بیشتری دچار تغییر خواهد شد.

همچنین برای انتشار بین المللی بازی هم برنامه‌هایی در دست کار است، اما هنوز با ناشری صحبت نشده است.

به امید موفقیت بازی چهره شیطانی: ریمیک

نمایش بیشتر

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا