اخبار

آپدیت آنلاین کوآپ بازی فرزندان مورتا در ۲۵ بهمن منتشر می‌شود

بازی فرزندان مورتا اثر استودیو فن افزار (ددمیج) در سبک روگ لایک است که افتخارات و موفقیت‌های متعددی را به ارمغان آورده.

فرزندان مورتا یا Children of Morta معروف‌ترین و جزو بهترین بازی‌های ایرانی است که در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار عالی را از منتقدان و گیمرها دریافت کند. احتمالاً این را بدانید که این بازی از منتقدان در سایت متاکریتیک، امتیاز بسیار خوب ۸۲ را دریافت کرد و به بهترین بازی ایرانی حال حاضر از این نظر تبدیل شد.

این بازی با اینکه یک اثر آنلاین محسوب نمی‌شود و داستانی است، اما با آپدیت‌های مفید از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ توانسته رضایت کاربران خود را نگه دارد.

آپدیت آنلاین کوآپ، هشتمین و آخرین آپدیت فرزندان مورتا محسوب می‌شود که قرار است در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ (۱۴ فوریه) ابتدا در استیم و با تأخیری احتمالاً کوتاه، بر روی کنسول‌ها نیز منتشر شود.

قابلیت بازی چند نفره (با همکاری) یا کوآپ، یکی از مورد انتظارترین، هیجان‌انگیزترین و به نقل از امیرحسین فصیحی، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های بازی است. کاربران زیادی، از همان ابتدا انتشار، مشتاق و منتظر این آپدیت بوده‌اند.

متأسفانه این آپدیت، احتمالاً در فروشگاه هیولا عرضه نمی‌شود. همچنین، همزمان با انتشار این آپدیت، بازی فرزندان مورتا در پلتفرم استیم برای مدت کوتاهی رایگان خواهد شد و کسانی که این بازی را هنوز تهیه نکرده‌اند یا علاقه به تجربه آنلاین کوآپ این بازی دارند، می‌توانند آن را تست کنند.

گفتنی است که چندی پیش، آپدیت دوست‌داشتنی دوبله فارسی بازی در تمام پلتفرم‌های موجود، اضافه شده بود.

شما همین الآن می‌توانید این بازی تحسین‌شده را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و نینتندو سوییچ، تهیه و از تجربه آن لذت ببرید. فرزندان مورتا با قیمتی معقول برای کاربران ایرانی در فروشگاه هیولا نیز موجود است.

خرید بازی فرزندان مورتا از هیولا

دریافت از هیولا

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. من فکر می کردم ساخت بازی برای ما ایرانی ها روی کنسول ها غیر ممکنه ولی اشتباه می کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا