اخبار

دمو بازی چهل و یک منتشر خواهد شد

دفاع مقدس یکی از موضوعات بسیار ارزشمند برای ایرانیان است و بازیسازان ایرانی هم در طول تاریخ به این موضوع توجه داشته‌اند، اما از این نوع بازی‌ها، خروجی‌های خیلی خوبی منتشر نشده است و می‌توان بهترین بازی در این زمینه را، بازی دوران افتخار دانست.

بازی چهل و یک، یک شوتر اول شخص در زمینه‌ی دفاع مقدس است. این بازی داستانی از عملیات کربلای ۴ و ۵ را روایت می‌کند و داستان بازی برگرفته از خاطرات ‏رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله (ع) است که با اندکی دخل و تصرف برای افزایش سطح هیجان بازی طراحی شده است.

سازنده و ناشر بازی، مرکز متنا سیستان و بلوچستان است و حدود ۶ ماه می‌شود که این پروژه آغاز شده و فاز نخست تولید آن در آذرماه به پایان رسیده است.

قرار است در ۱۷ دی ماه، مصادف با یادواره شهید میرحسینی قائم مقام شهید قاسم سلیمانی در لشکر ۴۱ ثارالله، نسخه تک مرحله‌ای و دمو بازی که بیشتر جنبه‌ی معرفی فضای محیطی بازی و آشنایی با کلیدها و ژانر بازی خواهد داشت، منتشر شود.

بازی ایرانی چهل و یک، برای پلتفرم موبایل ساخته شده و برای انتشار داخلی در مارکت‌هایی مانند کافه بازار، مایکت و… توسعه داده خواهد شد، همچنین برای نسخه بین المللی آن، بعد از نشر داخلی، در مارکت‌هایی خارجی هم منتشر می‌شود.

طبق گفته‌ی مدیر پروژه بازی، جناب آقای مهرداد پارسافر، موتور این بازی یونیتی است و نسخه کامل این بازی در آینده و با توجه به نظرات کاربران، منتشر خواهد شد.

با آرزوی موفقیت برای بازی ایرانی چهل و یک

نمایش بیشتر

۸ دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید به اعضای محترم سایت گیمین. ممنون که برای پیشرفت بازیهای ایرانی تلاش میکنید. لطفا درمورد سرنوشت بعضی بازی های ایرانی که ساختشون رسانه ای شد و منتظرشون هستیم گزارشی تهیه کنید. بازیهایی مثل سربازان ابدی (استودیو آمیتیس) و یا خاکستری (Grey) سرنوشت شون چی شد؟؟

    1. سلام خسته نباشید، اگر خبری قطعی بشه از طرف سازندگان بازی، ما آن ها را رسانه ای خواهیم کرد، اما درباره بازی خاکستری باید بگم که خیلی وقته که ساخت این بازی کنسل شده، اما درباره سربازان ابدی منتظر اخبار خوبی از طرف رسانه گیمین باشید…

  2. یه دموی فسقلی دو دقیقه ای ۴۰۰ مگه. خدا به خود بازی رحم کنه. با این اوصاف باید برای کامپیوتر منتشرش کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا