اخبار

دمو بازی ایرانی اسپاد به‌زودی در هیولا

بازی ایرانی اسپاد در سبک شوتر فضایی در ژانر شوتم آپ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) است که توسط تیم ماسک ابدی (سازنده بازی چهره شیطانی) با موتور یونیتی ساخته شده است.

به طور کلی، این نوع بازی‌ها، داستان پیچیده‌ای ندارند و تمرکز روی گیم پلی هیجانی بازی است؛ اما خلاصه داستان، این است که فضایی‌ها به کره زمین حمله کرده‌اند و ما باید به جنگ برابر آن‌ها برویم و در سه فصل و بعد از نابود کردن تعداد زیادی از آن‌ها از منظومه شمسی، خارج شویم. در دو فصل نهایی، باید به‌طور کامل، سفینه‌های دشمن را نابود کنیم.

بازی ایرانی اسپاد

بعد از رایزنی‌های تیم ماسک ابدی با فروشگاه هیولا، قرار است دمو بازی ایرانی اسپاد که شامل فصل اول (زمین) است به‌صورت رایگان منتشر شود. این فصل، دارای ۵ مرحله است.

در این نسخه دمو، تمام آپگریدها قابل خرید هستند، اما امتیازی که بازیکن از نابود کردن دشمنان در مراحل اول به‌دست می‌آورند، در حدی است که فقط تعداد کمی آپگرید را انجام دهند.

سعی تیم سازنده، این است که در نسخه نهایی، امتیازات بازیکنان را از نسخه دمو بخواند و بازیکن مجبور نباشد که از اول شروع کند، اما در این خصوص، به‌طور قطعی نمی‌توان قولی داد.

نسخه کامل بازی اسپاد که شامل ۵ فصل و ۲۵ مرحله است، بعد از گرفتن بازخوردها از نسخه دمو، احتمالاً در عید ۱۴۰۱ آماده عرضه باشد، البته ممکن است این زمان تغییر کند. برنامه سازندگان بازی این است تا نسخه بین‌المللی را هم در سال ۲۰۲۲ منتشر کنند.

اگر بازی بخواهد برای پلتفرم موبایل نیز منتشر شود، همان نسخه PC نخواهد بود و دچار تغییرات بسیار زیادی می‌شود که هنوز در برنامه‌های تیم ماسک ابدی نیست.

بازی ایرانی اسپاد

به‌زودی منتظر نسخه رایگان و دمو این بازی در فروشگاه هیولا باشید و با بازخوردهای خود، به تیم سازنده کمک کنید تا خروجی نهایی بهتری را به شما ارائه دهند.

با آرزوی موفقیت برای بازی ایرانی اسپاد و تیم ماسک ابدی

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. لطفا از بازی های ایرانی روزهای خاکستری،بازمانده(نسخه ویتدوز)،شوفر(هم نسخه موبایل و هم نسخه ویندوز)،پایان معصومیت، آنتی ناخونک بگذارید ،نقد و بررسی از بازی ایرانی حادثه در تهران،روز ای خاکستریو همچنین لطفا کمک بکنید این بازی های ایرانی هم در مارکت هیولا منتشر شوند=نابودی دشمن،مسیر عشق:زیر صفر،شبیخون،مقاومت،منطقه تاریک،مدال سربی،شهر وحشت،بیداری، و غیره وارد مارکت هیولا شوند،همچنین لطفا از بازی مسیر عشق:زیر صفر هم نوستالژک بگذارید،لطفا ابن بازی ها با همکاری شرکت فن افزار گیمز و پاروس گیم در مارکت هیولا قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا