اخبارتریلر

تریلر داستانی بازی ناصر منتشر شد

تماشا در یوتیوب

 

تریلر داستانی بازی ناصر یا Naser: Son of Man توسط استودیو بازیسازی Enlightened Robot Entertainment در رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ رونمایی و منتشر شد.

داستان بازی ناصر در یک دنیای موازی در سال ۱۸۷۵ میلادی جریان دارد. ملکه الیزابت، توانسته است ارتش قدرتمند و عظیمی از روبات‌ها بسازد و بر علیه تمام کشورها اعلام جنگ کند و در طول یک سال تمام کره‌ی زمین را تصاحب خود کند.

امپراتوری ایران که توسط ناصرالدین‌شاه فرمانروایی می‌شود، به لطف یک کریستال جادویی، خود را از ملکه الیزابت و ارتش او دور نگه می‌دارد، اما یکی از افراد امپراتوری ایران، به کشور خیانت می‌کند و با دزدیدن آن کریستال جادویی، قدرت تدافعی ایران را از بین می‌برد و به همین دلیل ملکه الیزابت به قدرتمندترین شخص کره‌ی زمین تبدیل می‌شود.

خداوند در موقعیتی که هیچ‌کس امیدی برای نجات ندارد، قوانین خلقت را تغییر می‌دهد و ناصر را به زندگی مجدد، بازمی‌گرداند و به او قدرت‌های غیرطبیعی و ماورایی می‌دهد تا بتواند با ملکه الیزابت و ارتش رباتیکش مبارزه کند و یکبار برای همیشه آن‌ها را نابود کند.

بازی ایرانی ناصر در سبک شوتر دوبعدی بر پایه کاورگیری، سکوبازی یا همان پلتفرمینگ، حل معماها و ماجراجویی است.

تلفیق و استفاده از المان‌های تخیلی با چاشنی تاریخی، چه در داستان و چه در طراحی هنری بازی، بازی ناصر را بیش از پیش، برای تمامی گیمرهای جهان، جذاب کرده است.

طبق گفته‌ی سازندگان، متأسفانه بازی ایرانی ناصر در مارکت هیولا منتشر نمی‌شود و همچنین بازی دوبله فارسی نخواهد داشت و تنها زیرنویس فارسی دارد.

توسعه بازی تقریباً رو به اتمام است و پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۲ میلادی باید شاهد عرضه بین‌المللی این بازی باشیم.

بازی Naser: Son of Man قرار است برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ منتشر شود، همینطور طبق شنیده‌هایی بازی برای کنسول‌های نسل نهم، یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس به عرضه خواهد آمد.

با آرزوی موفقیت برای بازی ناصر و استودیو Enlightened Robot Entertainment

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. ۱-این بازی به موتور بازی سازی ساخته می شود؟
    ۲-حدش من اینکه اگر این بازی برای NINTENDO SWITCH OLED منتشر بشه،شاید باعث افزایش فروش بازی بشه و این طوری شرکت نینتندو هم طرف بازی رو میگیرد.
    ۳-به پیشنهاد من جواب ندادید؟منظورم اینکه بازی های ایرانی رو براساس موتور بازیشان تقسیم و براساس آنها شما سازنده سایت گیمین درست بکنید،نظر شما چیه؟

  2. ۱-منظورم اینکه یک ویدیو که بازیهای ایرانی رو بر اساس موتور بازیشان تقسیم بکنیم؟نظر شما چیه؟
    ۲-منظورم از حدش،حدس بود،بخشید غلط املایی بود.
    ۳-لطفا در رابطه پیشنهاد اینکه بازی های ایرانی رو بر اساس موتور بازیشان تقسیم و شما فیلم درست بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا