اخبار

بازی نامه باستان منتشر شد

بازی نامه باستان در سبک اکشن سوم شخص با المان‌های شمشیرزنی و سکوبازی است که دارای داستان خطی و مرحله‌ای است و بازیباز را در نقش بهرام، پهلوان خاورشهر قرار می‌دهد.

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که بهرام، متوجه نفوذ دشمن همسایه در میان مردم شده و به دستور پادشاه، رهسپار یک مأموریت سخت و ساختگی می‌شود و زمانی که به پایتخت بازمی‌گردد، متوجه قتل عام مردم و غارت شهر می‌شود.

پادشاه در آخرین لحظات عمرش، او را از خیانت دشمنان مطلع می‌کند و از او می‌خواهد که انتقام این خیانت را از آن‌ها بگیرید.

در مجموع، بازی دارای ۱۲ مرحله متنوع و سرگرم‌کننده است. در این بازی، سلاح‌های مختلفی از جمله شمشیر، گرز، نیزه، تبرزین و کراسبو را می‌توانید تجربه کنید.

بازی نامه باستان

از ویژگی‌های این بازی، می‌توان به قابل اجرا بودن روی سیستم‌های قدیمی، نبردهای تن به تن، وجود تله‌ها و تیغ‌های متحرک و سفر به فضای تاریخی ایران باستان و تجربه نبرد جنگجویان باستانی نیز اشاره کرد.

بازی نامه باستان که توسط استودیو بازیسازی پدواز ساخته شده است، در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ به‌صورت رایگان منتشر شد.

به گفته‌ی سازنده بازی، نامه باستان، توسط یک تیم دونفره که زیر نظر استودیو پدواز فعالیت می‌کنند، در مدت کمتر از یک سال ساخته شده و با توجه به روحیه میهن‌پرستانه سازنده‌های بازی، این بازی را به‌صورت خودجوش و با ذوق و سلیقه شخصی خودشان توسعه داده و به دنبال انتفاع مالی از این بازی نبوده و نیستند.

این بازی با موتور یونیتی ساخته شده و در حال حاضر، تنها بر روی سیستم‌عامل ویندوز قابل اجرا بوده و در صورت استقبال، پورت شدن بازی در بستر اندروید، وجود دارد.

مدیر پروژه بازی، در رابطه با کیفیت کم نامه باستان در مقایسه با دیگر بازی‌های ایرانی به خبرنگار گیمین گفت: ادعایی مبنی بر اینکه گرافیک و گیم پلی بازی از میانگین بازی‌های ایرانی خیلی عقب‌تر است، بی‌انصافی است و با توجه به منابع انسانی، مالی، زمانی و سخت‌افزاری محدودی که شامل ساخت این بازی شده است، مقایسه آن با بسیاری از بازی‌های ساخت داخل که از حمایت‌های سازمانی برخوردار هستند، درست به‌نظر نمی‌رسد.

بازی نامه باستان

بازی ایرانی نامه باستان را همین الآن به‌صورت رایگان می‌توانید از سایت پدواز با حجم کمی دانلود و تجربه کنید؛ ضمناً احتمال اینکه این بازی در میدان هیولا نیز منتشر شود، وجود دارد.

با آرزوی موفقیت برای استودیو پدواز

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. با سلام به شما اگر می شود گیم پلی بازی ایرانی پسا پایان روزگار رو هم بگیرید اینم جدیدا استودیو پدواز ساخته و رایگانه! با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا