اخبار

ثبت‌نام رایگان در بخش کنفرانس دومین جشنواره ویگما ۲۰۲۱ آغاز شد

ثبت‌نام در بخش کنفرانس دومین جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما ۲۰۲۱ آغاز شد و خبر خوب اینکه هزینه ثبت‌نام کاملاً رایگان خواهد بود.

دومین دوره رویداد ویگما همانند سال گذشته به‌صورت آنلاین و زنده برگزار خواهد شد. ویگما ۲۰۲۱ شامل دو بخش کنفرانس و اختتامیه جشنواره می‌شود که بخش کنفرانس شامل هشت سخنرانی جذاب، تخصصی و کاربردی است. برای آشنایی با محتوای بخش کنفرانس ویگما می‌توانید به صفحه سخنرانان ویگما ۲۰۲۱ مراجعه کنید.

در بخش کنفرانس رویداد ویگما تلاش شده است تا از افراد مطرح بازیسازی کشورمان که حالا در شرکت‌های بزرگ و مطرح بازیسازی دنیا کار می‌کنند، دعوت شود تا تجربیات ارزشمند خود را با مخاطبان ویگما به اشتراک بگذارند.

از میان سخنرانان رویداد ویگما، می‌توان به آرش نادری، طراح UI و UX در استودیوی CD Projekt RED، محمد زهتابی، مدیرعامل استودیوی پاییزان، یاسمن فرازان، برنامه‌نویس و طراح بازی در Massive Miniteam و محمد ایرجی، برنامه‌نویس ارشد در شرکت Ubisoft اشاره کرد.

نکته مهم درباره رویداد ویگما ۲۰۲۱، رایگان بودن تمام بخش‌های آن برای عموم مردم است. با کمک و همراهی حامیان ویگما از جمله کافه بازار، تپسل و نیک پرداخت، این امکان فراهم شده تا ویگما ۲۰۲۱ به‌طور کاملاً رایگان برگزار شود. همچون سال پیش تماشای رویداد اختتامیه نیز به‌صورت عمومی منتشر می‌شود و همه‌ی علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند و با بهترین بازی‌های سال ایران از نگاه منتقدان آشنا شوند.

رویداد ویگما ۲۰۲۱ در روز جمعه تاریخ ۱۵ مردادماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. برای ثبت‌نام در ویگما می‌توانید از طریق صفحه https://evand.com/events/vigma2021 اقدام نمایید.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. سلام
    ۱-لطفا دوباره بازی ارتش های فرازمینی را بررسی بکنید،چون فکر می کنم که شما اشتباه فکر می کنید،این بازی بخش آنلاین داره.
    ۲-لطفا تاریخچه های و سیر تکامل های بیشتری از واحد ها،استودیو ها ، شرکت های ایرانی بازیسازی بیشتری بیاورید،.
    ۳-لطفا یک نقد و بررسی یا که توضیحاتی از بازی بازگشت کتیبه کوروش و بازمانده(منظورم همانی که تو یکی از ویدیوها توضیح دادید)بیاورید،
    ۴-باید چگونه اطلاع یا تقاضا بکنیم برای بازی بازگشت کتیبه کوروش که منتشر شود در مارکت هیولا؟
    ۵-لطفا پیام هایی که فرستادم رو چک بکنید تو این بخش.

    1. ۱- بله بخش آنلاین داره، ولی فعال نیست.
      ۲- حتماً.
      ۳- سعی می کنیم به این دو بازی هم بپردازیم.
      ۴- می تونید به پشتیبانی هیولا ایمیل بزنید، اما سازنده و ناشر بازی باید بخوان که بازیشون منتشر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا