اخبار

مسابقه بازیسازی با موتور گودوت

مسابقه بازیسازی با موتور گودوت

موتور بازیسازی گودوت چیست؟

گودوت یا Godot یک موتور بازیسازی رایگان است که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آزاد بودن نرم‌افزار است، یعنی نرم‌افزار به همه کاربران، آزادی اجرا، کپی، تغییر، ارتقاء و انتشار برنامه را می‌دهد.

همچنین موتور گودوت، منبع باز (Open Source) است و می‌توانید به کد منبع آن دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های دیگر موتور بازیسازی گودوت می‌توان به قدرتمند بودن، ایجاد بازی‌های دو بعدی و سه بعدی مختلف مولتی پلتفرم بدون محدودیت، غیرقابل تحریم، جامعه محور، غیر انحصاری، پشتیبانی از چندین زبان برنامه نویسی، سبک و کم حجم و محیط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

مسابقه بازیسازی با موتور گودوت

در ایران هم از این موتور بازیسازی استقبال شده و گروه‌های مستقلی شروع به ساخت بازی با این موتور کرده‌اند. انجمن گودوت ایران از فعالان این حوزه بوده است که از سال ۱۳۹۸ کار خود را شروع کرده و قرار است در یک مسابقه‌ی ۷ روزه، یعنی از ۲۴ مهرماه تا ۳۰ مهر (۱۳۹۹) با هدف توسعه نرم‌افزار آزاد، مسابقه‌ای را برگزار کنند تا علاقه‌مندان به بازیسازی به رقابت با یکدیگر بپردازند.

برای شرکت و ثبت نام و اطلاع از شرایط در مسابقه بازیسازی با موتور آزاد گودوت، باید با (فیلترشکن) به این آدرس مراجعه کنید.

مسابقه بازیسازی با موتور گودوت
پوستر مسابقه بازیسازی با موتور گودوت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا