اخبار

بازی ایرانی قلمرو منتشر شد

سبک دفاع از قلعه یا همان Tower Defense جزو سبک‌های خاص اما دوست‌داشتنی محسوب می‌شود که شاید مانند سبک شوتر و… خیلی عام‌پسند نباشد ولی مخاطبان خود را دارد که تعداد این افراد در ایران هم کم نیست.

بازی‌هایی مانند Plants of Zombie یا Defense Zone جزو بازی‌هایی محسوب می‌شوند که توانست کسانی را که حتی به این نوع سبک از بازی، علاقه‌مند نیستند را جذب خود کند و جزو بهترین بازی‌های این سبک باشند.

مؤسسه رسانه پرداز نوین عمار، این بار با بازی قملرو در سبک دفاع از قلعه به بازار آماده است تا بتواند گیمرها را بیشتر با نیروی پدافند هوایی آشنا کند.

محسن یحیی، مدیر پروژه بازی قلمرو که تجربه ساخت بازی‌هایی مانند ذوالفقار، راه افتخار، نجات بندر و همچنین مبارزه در خلیج عدن همراه با استودیو آمیتیس گیمز و… را دارد، با تیم ۶ نفره‌ خود، به صورت ثابت و مستقیم در طی ۶ ماه، بازی قلمرو را توسعه داده‌اند.

بازی ویدیویی قلمرو

گیمر در این بازی باید با چیدمان سلاح‌های پدافند بومی ایرانی، از سرزمین خود دفاع کرده و همچنین نگذارد دشمن از قلمرو شما عبور کند. در هر مرحله با چندین موج حمله روبرو خواهید شد که استفاده کردن از سیستم‌های جدید جنگی، به شما در مقابله با دشمنان کمک خواهد کرد.

ناشر بازی، نیروی پدافند هوایی ارتش است و نخستین بازی ویدیویی نیروی پدافند هوایی محسوب که در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۹ رونمایی و در شنبه ۲۴ آبان منتشر و عرضه شد.

بازی ایرانی قلمرو با موتور یونیتی ساخته شده است و در حال حاضر برای پلتفرم موبایل منتشر شده است و همین الآن می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

همچنین بازی قلمرو برای پلتفرم رایانه‌های شخصی هم حدود ۲ ماه دیگر به صورت فیزیکی منتشر می‌شود؛ البته احتمال اینکه بازی بر روی بستر هیولا هم به صورت دیجیتالی منتشر شود هست.

بازی ایرانی قلمرو

طبق گفته‌ی محسن یحیی، مدیر پروژه بازی قلمرو، اگر از این بازی استقبال خوبی شود، به احتمال زیاد بازی قلمرو ۲ هم ساخته می‌شود که ممکن است در سبک شوتر اول شخص باشد.

پس اگر به این سبک از بازی یا به نیروی پدافند هوایی علاقه دارید، برای حمایت از این بازی حتماً برای یکبار هم که شده است، این بازی را تجربه کنید.

با آرزوی موفقیت برای این استودیوی بازیسازی و محسن یحیی مدیر پروژه این بازی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا