اخبار

بازی ایرانی سرافرازان منتشر شد

بازی ایرانی سرافرازان در ژانر استراتژی و سبک دفاع از قلعه (Tower Defense) اثر استودیو بازیسازی سیمیا برای پلتفرم موبایل با کاراکترها و کمپین‌های مختلف در ۱۰ منطقه مختلف با تم مقابله با نیروهای تروریستی است که تنوع بالایی دارند.

بازی سرافرازان به دنبال ایجاد یک تجربه جدید برای طرفداران بازی معروف Plants of Zombies است و در عین حال، سعی دارد با استفاده از سبک‌های رابط کاربری جدید که بازی‌هایی مانند Clash Royale به بازیبازان معرفی کرده‌ است، پیچیدگی‌های این سبک استراتژی را حتی کمتر کرده و مخاطب بیشتری را با این سبک آشنا کند.

بازی ایرانی سرافرازان در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به‌صورت آزمایشی با ۲۰ مرحله و ۲ کمپین منتشر شد و بسیاری از بخش‌های مختلف دیگر، همچنان در دست توسعه است. استودیو سازنده، قرار است بعد از گرفتن بازخوردهای کاربران، نسخه کامل بازی را منتشر کند.

این بازی با هدف بازار داخلی و حمایت سازمان فضای مجازی سراج با یک تیم ۷ نفره به مدت ۸ ماه با موتور یونیتی ساخته و توسعه داده شده است.

مدیر پروژه بازی در پرسش به خبرنگار گیمین، درباره کند بودن بازی در نسخه آزمایشی گفت: اگر منظور شما، ویژگی‌های فنی بازی است، در هر صورت، بازی در مراحل اولیه عرضه و آزمایش می‌باشد و ما سعی داریم تا به بهینه‌ترین حالت ممکن برسیم؛ اما اگر در مورد گیم پلی بازی صحبت می‌کنیم، باید عرض کنم که بازی با شیبی ملایم به سمت نبردهای نفس‌گیری خواهد رفت و دشمنان سرسختی در مراحل بالاتر در انتظار بازیکن هستند که نه‌تنها دقت، بلکه سرعت عمل بازیکن را به چالش می‌کشد. با این حال، چند سیستم جدید در آپدیت‌های بعدی دیده شده که بازیکن را بیشتر درگیر جمع‌آوری منابع خواهد کرد.

بازی سرافرازان در حال حاضر، فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و سازندگان هنوز برنامه خاصی برای انتشار در سیستم عامل IOS ندارند.

شما هم اگر به بازی‌هایی در این سبک و سیاق علاقه دارید، همین الآن می‌توانید این بازی را دانلود و تجربه کنید.

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

  1. ممنون از سازندگان، بی صبرانه منتظر نسخه جدید این بازی هستم، البته چند ایراد دارد که امیدوارم در نسخه بعدی بر طرف شوند، واقعا لذت بردم، مطمئنم اگر زبان های دیگه هم به این بازی اضافه و وارد کشورهای همسایه بشه مورد استقبال قرار میگیره، کیفیتش هم قابل قبوله اما اگه ارتقا داده بشه خیلی بهتر میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا