اخبار

بازی کانال سکوت پروژه جدید لکسیپ گیمز + تریلر

پروژه جدید سازندگان بازی‌های بال‌های تاریک ۱ و ۲ و اتاق تاریک(بازی کانال سکوت)، همراه با انتشار تریلری از گیم پلی آن معرفی شد.

لکسیپ گیمز این بار متفاوت‌تر از همیشه عمل کرده، پروژه همچنان یک بازی ترسناک است اما این بار به شکل اول ‌شخص و داستانی متفاوت‌تر نسبت به بازی‌هایی که از این شرکت منتشر شده است. لکسیپ گیمز تاکنون توانسته است موفقیت‌های زیادی در ساخت بازی‌های معمایی ترسناک خصوصاً روی پلتفرم موبایل به دست آورد. بازی‌های این شرکت همواره به شکل اشاره و کلیک بوده است و توانسته با همین سبک، داستان‌های مرموز و وحشت‌آور خوبی را نیز روایت کند.

پروژه های پیشین

معروف‌ترین ساخته‌ی این استودیو، بال‌های تاریک است که شامل دو سری است و به نظر می‌رسد سازندگان، پروژه بال‌های تاریک را از لحاظ داستانی اساس کار خود قرار داده‌اند، زیرا در ساخته‌ی بعدی این شرکت که موفقیت‌های دو بازی قبلی را تکرار کرد نیز اشاره‌هایی به مجموعه بال‌های تاریک شده بود، اما بازی اتاق تاریک با داستانی به ‌مراتب پیچیده‌تر و عمقی‌تر، تجربه لذت بخشی را از یک بازی معمایی به بازیبازان ارائه می‌داد.

مسیری جدید برای لکسیپ گیمز

آن‌ گونه که به نظر می‌رسد، لکسیپ گیمز قصد دارد تا این بار متفاوت‌تر از همیشه عمل کند، آن‌ها تجربه زیادی را از ساخت بازی‌های ترسناک و معمایی به دست آورده‌اند و این بار می‌خواهند قدم در مسیر جدیدی بگذارند. نام اثر جدید این شرکت بازیسازی ایرانی، کانال سکوت است؛ مهم‌ترین تفاوت این بازی با ساخته‌های پیشین لکسیپ گیمز، دوربین اول‌ شخص و طراحی سه‌بعدی آن است که قطعاً می‌تواند تجربه عمقی‌تر و وحشت‌آورتری را به کاربران ارائه دهد.

لکسیپ گیمز این‌گونه بازی خود را معرفی کرد:

پروژه جدید ما به نام کانال سکوت، یک بازی ماجراجویی ترسناک اول‌ شخص است که گیم پلی و داستان متفاوتی در مقایسه با پروژه گذشته ما اتاق تاریک دارد. اطلاعات بیشتر درباره این بازی به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

لکسیپ گیمز همچنین تریلری کوتاه از این بازی به اشتراک گذاشت که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

 

 

با توجه به تریلری که از این بازی منتشر شده است می‌توان احتمال داد که بازی به شکل یک حلقه‌ی تکرار باشد. در این سبک بازی‌ها، کاربر به‌ اصطلاح درون یک حلقه زمانی گیر می‌افتد و پس از خروج از یک محیط دوباره به آن وارد می‌شود، با این تفاوت که در هر بار ورود به محیط، تغییرات محیطی یا اتفاقات ناگهانی جدیدی انتظار او را می‌کشد، درنتیجه بازیباز باید تلاش کند تا به نحوی از این حلقه‌ی تکرار فرار کند.

لکسیپ گیمز این بار قصد دارد تا تمرکز خود را روی ساخت یک بازی باکیفیت برای رایانه‌های شخصی بگذارد.

تاریخ انتشار

به گفته‌ی سازندگان، این بازی به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت و شما هم‌اکنون نیز می‌توانید در استیم بازی را به لیست خود اضافه کنید، بعلاوه این بازی پیش از انتشار دارای یک نسخه دمو خواهد بود که فقط در استیم منتشر می‌شود، البته نسخه اصلی بازی همراه با انتشار در استیم، در مارکت هیولا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای تصاویری از این بازی بپردازید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا