اخبار

بازی تندیس اثر جدید مهدی بهرامی معرفی شد

بازی تندیس (Tandis) نام پروژه جدید مهدی بهرامی، سازنده بازی مستقل و تحسین‌شده انگاره است. مهدی بهرامی که بازی فرش را هم در کارنامه خود دارد، توانست با بازی انگاره، موفقیت‌های بسیار خوبی را به عنوان یک بازیساز مستقل به‌دست آورد، سومین بازی خود را معرفی کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد مهدی بهرامی، قصد دارد از فرمول‌های موفقیت بازی انگاره، استفاده کرده و با تغییراتی در فرمول خود، موفقیت‌های سال ۱۳۹۶ را مجدداً تکرار کند.

بازی تندیس همانند انگاره، یک بازی مستقل در ژانر پازل، بر اساس ریاضیات و هندسه است، اما با این تفاوت که موضوع اصلی انگاره، ترسیم مسیرهای حرکت بود، ولی بازی تندیس به تبدیلات هندسی می‌پردازد.

نکته‌ی مهم و کلیدی بازی تندیس در سه‌بعدی بودن آن، نسبت به انگاره است که یک بازی دوبعدی بود. این تحول، می‌تواند سازنده این بازی را به چالش بکشد. همینطور شما می‌توانید این آثار هندسی را در قالب سه‌بعدی، خروجی بگیرید.

این بازی قرار است در سال ۱۴۰۰ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در مارکت استیم منتشر شود. تندیس همانند انگاره، به‌صورت مستقل توسط خودِ مهدی بهرامی منتشر خواهد و ناشر از شرکت خاصی ندارد.

بازی تندیس

تندیس توسط ۴ نفر و با موتور یونیتی در حال ساخت است. بازی برای کاربران ایرانی هم در دسترس خواهد بود که امیدوارم در مارکت دیجیتالی هیولا منتشر شود.

با آرزوی موفقیت برای بازی ایرانی تندیس و مهدی بهرامی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا