اخبارتریلر

تریلر جدید بازی ایرانی قصه بیستون منتشر شد

تماشا در یوتیوب

 

بازی ایرانی قصه بیستون یا همان Tale of Bistun در سبک اکشن ماجرایی با دوربین ایزومتریک است که داستان حماسی از منظومه شیرین و فرهاد را روایت می‌کند. شما قرار است در نقش فرهاد کوه‌کن برای رسیدن به شیرین، به دل دیوها و دشمنان پلید بزنید و یک عشق واقعی را این بار در قالب یک بازی ایرانی تجربه کنید.

قصه بیستون اثر استودیو بلک کیوب گیمز (Black Cube Games) است که به‌تازگی موفق شد با شرکت IMGN PRO برای نشر بازی به توافق برسد. شرکت لهستانی و مستقل IMGN PRO سابقه‌ی همکاری و نشر بازی‌ای مانند My Memory of Us را در کارنامه خود دارد.

در این تریلر جدید که بیشتر روی نشان دادن طراحی بصری و گیم پلی بازی تمرکز شده است، باز هم شاهد جلوه بصری فوق‌العاده و دیوانه‌وار بازی هستیم، همچنین بخش‌های از گیم پلی نیز در این تریلر مشهود است که انتظار بیشتری از نشان دادن گیم پلی بازی داریم.

این بازی در اوایل سال ۲۰۲۲ برای کنسول‌های Xbox One/S/X و پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) منتشر می‌شود و به‌صورت دقیق مشخص نیست که بازی ایرانی قصه بیستون برای پلی استیشن نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

شما هم اگر از دیدن تریلر این بازی، مشتاق تجربه آن شدید، می‌توانید با Wishlist کردن بازی در استیم، از سازندگان آن حمایت کنید. همچنین دمو ۲۰ دقیقه‌ای بازی برای کنسول Xbox و PC موجود است که می‌توانید آن را به‌صورت رایگان دانلود و تجربه کنید.

امیدواریم همزمان با عرضه بین‌المللی بازی Tale of Bistun شاهد انتشار در داخل کشور و مارکت هیولا نیز باشیم تا گیمرهای ایرانی بتوانند به‌صورت مستقیم، این بازی را تهیه و از تجربه آن لذت ببرند، اما با موانعی که بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راه بازیسازان ایرانی برای مجوز نشر بازی‌ها گذاشته است، شاید کمی این کار دشوار شود.

با آرزوی موفقیت برای بازی ایرانی قصه بیستون و استودیو بلک کیوب گیمز

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. الان من موندم چیه این بازی مشکل داره که بنیاد گیر می ده بنیاد هم باید کوتاه بیاد فرق و تبعیض قائل نشه خب چیه این بازی مشکل داره واقعا که باید به عنوان مثال ممیزی بخوره یا سانسور بشه. خبر تریلر جدید افسانه بیستون مسرور کننده ای بود ممنون از رسانه خوب گیمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا