اخبار

بازی دوران افتخار: ریمستر منتشر می‌شود

بازی دوران افتخار: ریمستر اثر شرکت سفپار در سبک شوتر اول شخص در زمینه‌ی دفاع مقدس است که برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) منتشر شد.

دوران افتخار، اولین بازی ریمستر ایرانی خواهد بود که پس حدود ۶ سال، بازسازی شده است.

عبدالرضا، رزمنده ایرانی است که در خارج از خاک کشورمان توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) دستگیر و پرونده او برای تحقیقات بیشتر به سازمان NSA آمریکا ارسال شده است. در این حین، نیروهای ایرانی درصدد آزادسازی او هستند و موفق می‌شوند با استفاده از نیروهای خود و نفوذ در سازمان NSA، موجبات آزادسازی او را فراهم آورند.

در حین انجام عملیات آزادسازی، هکرهای ایرانی، اسناد مهمی را از عبدالرضا به‌دست می‌آورند. بازی در دو عملیات بیت المقدس و مرصاد روایت می‌شود و شامل ۶ مرحله و حدود ۳ ساعت گیم پلی است.

بازی دوران افتخار: ریمستر فقط از نظر گرافیکی با نسخه اصلی متفاوت است و کیفیت بافت‌ها در تمامی موارد، افزایش قابل توجهی داشته است. شیدرها، نورپردازی‌ها و افکت‌های تصویری به‌روزرسانی شده و پوشش گیاهی بازی نیز تا مقداری افزایش کیفیت داشته است. برای توسعه بازی، از موتور یونیتی استفاده شده است.

بازی دوران افتخار: ریمستر منتشر می‌شود
نسخه ریمستر و قدیمی در یک قاب

شما برای اجرای نسخه ریمستر این بازی، حداقل به ۶ گیگ رم و کارت گرافیک GTX 650 نیاز دارید.

نسخه ریمستر و قدیمی این بازی تا چند روز آینده در سایت خود بازی منتشر می‌شود. کسانی که بازی را به‌صورت دیجیتالی تهیه کنند، به هردو نسخه ریمستر و قدیمی، دسترسی خواهند داشت و کسانی که نسخه فیزیکی و قدیمی بازی را تهیه کنند، نسخه ریمستر دیجیتالی نیز به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

جالب است بدانید که ادامه دوران افتخار با موتور آنریل ۴ در دست ساخت است و دلیل تأخیر عرضه‌ی نسخه ریمستر، مشغول بودن شرکت سازنده، روی پروژه دوران افتخار ۲ است.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا