اخبار

بازی God of War برای PC منتشر شد

بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد و همچنین در Game Awards 2018 نیز عنوان بازی سال را نصیب خود کرد.

بازی God of War 2018 دنباله‌ای بر God of War III و تاریخچه‌ی مجموعه بازی‌های خدای جنگ است. این نسخه در مجموع، هشتمین بازی از این سری است. برخلاف نسخه‌های پیشین، داستان این نسخه از بازی بر اساطیر نورس تمرکز دارد و شخصیت اصلی آن یعنی کریتوس با گذشت چند سال از نسخه سوم، حالا مسن‌تر شده است.

در اواخر مهرماه ۱۴۰۰ بود که سازنده بازی یعنی استودیو سنتا مونیکا، به‌صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ۱۴۰۰) این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) منتشر می‌شود. همچنین این استودیو از حمایت طرفداران این سری از زمان انتشار نسخه‌های اولیه تشکر و اعلام کرد که تا آگوست ۲۰۲۱، ۱۹.۵ میلیون نسخه از God of War 2018 برای پلی استیشن ۴ فروخته شده است.

بازی God of War در تاریخ ۲۴ دی ۱۴۰۰ برای اولین بار در پلتفرم PC و فروشگاه استیم منتشر شد و شما همین الآن می‌توانید این بازی را خریداری و تجربه کنید.

گاد آو وار ۲۰۱۸ که در پلتفرم پلی استیشن ۴ توانست امتیاز ۹۴ را از منتقدان بازی در متاکریتیک بگیرد، در نسخه پی سی نیز تا الآن امتیاز ۹۳ را دریافت کرده است که نشان‌دهنده پایداری کیفیت و سطح بازی نسبت به نسخه پلی استیشن ۴ در پی سی است.

شما برای اجرای این نسخه از بازی، حداقل به ۸ GB رم، سی پی یو Intel i5-2500k، کارت گرافیک NVIDIA GTX 960 (4 GB) و ۷۰ GB فضای خالی برای نصب بازی دارید.

به‌زودی منتظر ناخونک به این بازی خوش‌ساخت و پرطرفدار باشید.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا