اخبار

نخستین رویداد دورهمی فعالان بازی (GCG) برگزار می‌شود

دورهمی فعالان بازی (GCG) با هدف ایجاد فرصتی برای شبکه‌سازی و انتقال تجربه در آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور فعالان و بزرگان این حوزه برگزار می‌شود. این رویداد به نحوی طراحی شده است که افراد علاقه‌مند به هر دو روش حضوری و آنلاین می‌توانند شرکت کنند.

رویداد GCG یا همان (Game Community Gathering) قرار است چندین بخش جذاب و متنوعی داشته باشد. یکی از این بخش‌ها نمایش تریلرهای جدید و هیجان‌انگیز استودیوهای بازی فارسی‌زبان است. همچنین بخشی دیگر به تحلیل و بررسی تجربیات بین‌المللی فعالان حوزه بازی اختصاص یافته و این فرصت را برای شنیدن و یادگیری از تجربیات موفق فعالان دیگر فراهم می‌آورد. علاوه بر این، قسمتی از رویداد به تجربه دموی بازی‌های جدید اختصاص دارد که این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا بازی‌های جدید و هیجان‌انگیزی که هنوز وارد بازار نشده‌اند را تجربه کنند.

محمدرضا راستی، دبیر اجرایی این رویداد که پیش از این تجربه تأسیس استودیو بازیسازی ویرالند را داشته و تاکنون رویدادهای مختلفی را در بازی محیطی و  Esport برگزار کرده است، باور دارد رویداد GCG می‌تواند یک پل ارتباطی مؤثر برای گیمرها، استودیوهای بازی و سرمایه‌گذاران باشد. او بیان می‌کند: «ما در تلاشیم تا به همه جنبه‌های مختلف این صنعت توجه کنیم و فرصت‌هایی برای همکاری و پیشرفت ایجاد کنیم.» به گفته‌ی او تاکنون حضور عناوین مورد انتظاری همچون Nobody’s Left، XGun، Fatherhood و… در این رویداد تأیید شده است.

گفتنی است، بازی‌های ویدیویی که حتی طی یکسال گذشته منتشر شده‌اند نیز می‌توانند با تریلرهای خود در داخل رویداد حضور داشته باشند. فرصت ارسال تریلر این نوع از بازی‌ها، تا ۵ روز قبل از برگزاری رویداد وجود دارد و بازیسازان می‌توانند از طریق این لینک ثبت‌نام کنند.

اطلاعات تکمیلی از جمله نام سخنرانان، پنلیست‌ها، ساعت و مکان به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا