اخبار

ماراتون بازیسازی «شهر من» در اصفهان برگزار می‌شود

مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان در حاشیه نمایشگاه اینوتک از دهم تا دوازدهم مهرماه ۱۴۰۲، ماراتون بازیسازی سه‌روزه «شهر من» را با هدف ارتقاء فرهنگ شهروندی و رفع مشکلات شهری برگزار خواهد کرد. در این رویداد سه‌روزه، شرکت‌کنندگان باید ایده‌های خود را به یک بازی رایانه‌ای یا موبایلی یا رومیزی جذاب تبدیل کنند که مخاطبین عام را جذب کند و به شهرداری در جهت فرهنگ‌سازی عمومی کمک کند.

در این سه روز علاوه بر تجربه کار تیمی، کارگاه‌هایی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان هم با محورهای رویداد و هم با جنبه‌های مختلف ساخت بازی آشنا شوند. در این رویداد منتورهایی از بازیسازان برجسته اصفهان و تهران حضور خواهند داشت و به تیم‌ها در شکل گرفتن ایده‌ها و افزایش کیفیت محصولات کمک خواهند کرد. در پایان روز سوم و در مراسم اختتامیه ماراتون، سه تیم با رای داوران انتخاب شده و به آن جوایز نقدی اهدا می‌شود.

این ماراتون فقط مخصوص بازیسازان حرفه‌ای نیست و همه افرادی که دستی در ساخت بازی دارند می‌توانند شانس خود را برای برنده شدن آزمایش کنند. اگر علاقه‌مند به شرکت در این ماراتون جذاب و پر از فرصت‌های یادگیری و شبکه‌سازی هستید، فرصت ثبت‌نام زودهنگام و با تخفیف ویژه را از دست ندهید.

چرا در این رویداد شرکت کنم؟!

ماراتون بازیسازی شهر من، فرصتی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط با افرادی از حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌نویسان حرفه‌ای، گرافیست‌ها، طراحان، سناریونویسان و البته کارشناسان شهرداری اصفهان فراهم می‌کند. شما می‌توانید تجربیات و ایده‌های خود را با دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارید و به شبکه‌ی حرفه‌ای‌تان اضافه کنید. در این رویداد منتورهای متخصص و باتجربه صنعت بازی‌سازی در کنار شما هستند تا به ارتقاء ایده‌ها و محصولات و توسعه مهارت‌های شما کمک کنند. در این رویداد فرصتی فوق‌العاده برای مشورت با این افراد که شاید هیچگاه فرصت ارتباط با آن‌ها را پیدا نکنید فراهم می‌شود.

شرکت در این ماراتون به شما فرصتی عالی برای تیم‌سازی می‌دهد. می‌توانید با افراد با توانمندی‌های متنوع همکاری کنید و یک تیم قوی بسازید. این تجربه می‌تواند به شما در آینده در پروژه‌های دیگر نیز کمک کند. در پایان رویداد نیز به تیم‌های برتر جوایز نقدی ۲۰ و ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود که نه تنها پاداشی برای تلاش شماست، بلکه منجر به توسعه‌ی پروژه‌هایتان نیز خواهند شد. تیم‌های برتر فرصت استقرار در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان را نیز خواهند داشت.

این ماراتون فرصتی برای یادگیری، شبکه‌سازی، تیم‌سازی و ارتقاء توانمندی‌های شماست. اگر به دنبال یک فرصت منحصر به فرد برای شرکت در دنیای بازی‌سازی هستید، این رویداد را از دست ندهید. اینجا فرصتی است که شما می‌توانید خلاقیت و ایده‌های خود را به نمایش بگذارید و در مسیری جذاب به دنیای بازی‌سازی و کسب و کار پیشرو قرار بگیرید.

محورهای پیشنهادی رویداد

در ماراتون پیش رو در نظر داریم تا از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم. اگر شما هم از شهروندانی هستید که دغدغه‌ها و ایده‌هایی در جهت بهبود کیفیت زندگی خود و سایر شهروندان دارید و می‌توانید با خلاقیت و مهارت خود در این مسیر گامی موثر بردارید، فرصت شرکت در این رویداد را از دست ندهید. بعضی از موضوعات پیشنهادی را ببینید و البته خودتان را محدود نکنید! خلاقیت و ذوق شما در این رویداد حرف اول را خواهد زد.

  1. حفظ فضای سبز و پارک‌ها
  2. حمل و نقل عمومی
  3. ایمنی حمل و نقل
  4. بازیافت و مدیریت پسماند
  5. حفظ آثار باستانی و میراث فرهنگی
  6. مدیریت نظارت و پیشگیری
  7. موضوعات زیست محیطی
  8. مشاغل مزاحم و مزاحمت مشاغل
  9. زیباسازی و مبلمان شهری
  10. آتش‌نشانی و رعایت مسائل ایمنی در شهر
  11. نوسازی و بهسازی و احیای بافت فرسوده
  12. شهر الکترونیک، شهروند الکترونیک
  13. ورزش عمومی
  14. موضوعات اخلاقی و روابط اجتماعی
  15. مشارکت
  16. حقوق

زمان برگزاری رویداد ۱۲-۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی اصفهان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان‌بندی رویداد، نحوه تیم‌سازی، جوایز، تخفیف‌های ویژه و منتورهای رویداد به وبسایت ماراتون به آدرس https://isfahangameevent.ir سر بزنید. همچنین می‌توانید سوالات و پیشنهادات خود را با شماره تماس ۰۹۱۳۷۵۰۰۴۰۷ مطرح کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا