اخبار

بازی ایرانی Xgun معرفی شد

بازی ایرانی Xgun (ایکس گان) یک بازی مولتی پلیر آنلاین در سبک اکشن شوتر با دید اول شخص و سوم شخص اثر استودیو فینکس گیمز است.

بازی Xgun دارای ویژگی‌های زیادی مانند زبان فارسی، دید اول شخص و همینطور سوم شخص، وجود وسایل نقلیه در بازی، وجود کاراکترهای معروف مثل یوتوبرها با پیش‌زمینه داستانی، مودهای مختلف اعم از زامبی، پشتیبانی از ویس چت و کلن (اتحاد) است که به‌صورت فصلی، آپدیت می‌شود.

ایکس گان در مرحله اول، قرار است برای پلتفرم رایانه‌های شخصی (PC) و سپس در صورت استقبال زیاد، برای پلتفرم موبایل نیز پورت شود. طبق گفته‌ی سازندگان، انتشار بازی برای سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

این بازی با موتور یونیتی و توسط ۱۲ نفر (بدون در نظر گرفتن تیم تست، دوبله و ترجمه) از حدود ۳ سال پیش، در حال توسعه است.

بازی در حال حاضر در محله سافت لانچ قرار دارد و برای انتشار داخلی، به‌صورت دیجیتالی در مارکت هیولا و فروشگاه خود بازی عرضه خواهد شد. سازندگان بازی Xgun برای انتشار بین‌المللی نیز به دنبال ناشر هستند.

بازی ایرانی Xgun قرار بود بسیار زودتر از زمان جدید اعلام شده منتشر شود که به علت کمبود سرمایه و نیروی انسانی، تأخیر خورد، اما با سرمایه‌گذاری اسپانسر، این مشکل نیز حل شده است و نباید مجدداً شاهد تأخیر در انتشار این بازی باشیم.

نمایش بیشتر

۱۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا