اخبار

بازی eFootball 2022 منتشر شد

بازی PES 2022 یا به عبارتی Pro Evolution Soccer که به بازی eFootball 2022 تغییر نام داده است، در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۰ به‌صورت رایگان و فقط دیجیتالی منتشر شد.

این بازی که قرار است از قابلیت کراس پلتفرم هم پشتیبانی کند، برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی (PC)، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، اکس باکس سری اکس، اکس باکس سری اس، ایکس باکس وان عرضه شد. نسخه IOS و اندرویدی این بازی نیز به‌زودی منتشر می‌شود.

به گفته‌ی تهیه‌کننده بازی، سیتارو کیمورا، قرار است eFootball به یک پلتفرم تبدیل شود که دیگر هر سال شاهد عرضه نسخه پولی نباشیم و در همین پلتفرم به‌صورت آپدیت‌های سالیانه، بازی به‌روزرسانی و وارد فصل جدید شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که کونامی برای توسعه این بازی از موتور اختصاصی خود که بر پایه آنریل انجین ۴ بنا شده، استفاده کرده است.

شما برای تجربه این بازی در پلتفرم PC، حداقل به ۸ GB رم، سی پی یو Core i5 2300 و کارت گرافیک GTX 660 Ti یا Radeon HD 7790 نیاز دارید.

لازم به ذکر است که بازی eFootball در نخستین گام انتشار، دارای محدودیت‌های زیادی نظیر باز بودن تنها ۹ باشگاه و ۶ ورزشگاه، در دسترس بودن فقط مود دوستانه، محدودیت در دریبل‌های بازی و… است. همچنین حالت‌های دیگر بازی قرار است به‌زودی و به‌صورت DLC فروخته شود، درواقع بازی رایگان خواهد بود و از سرویس پرداخت درون برنامه‌ای استفاده می‌کند.

با اینکه تنها چند ساعت از انتشار بازی می‌گذرد، در پلتفرم استیم، تنها ۹ درصد از بازنگری‌های کاربران، مثبت بوده است و این یک زنگ خطری برای این مجموعه محبوب در روز عرضه به‌حساب می‌آید.

نظر شما درباره بازی eFootball 2022 چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا